X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הוט
▪  ▪  ▪

הוט חתמה בימים אלה על עסקת חבילה אסטרטגית עם Warner Bros, לשידורן של סדרות הרכש המובילות והמדוברות בעולם ב-HOT3 ,HOT3 HD וב-HOT ZONE, ביניהן הדרמה הקומית החדשה של ריי רומנו ("כולם אוהבים את ריימונד") - "Men of Certain Age", הקומדיה בכיכובה של פטרישיה היטון ("כולם אוהבים את ריימונד"...) "The Middle", סדרת האקשן החדשה של FOX - "Human Target", דרמת הערפדים "The Vampire Diaries" וסדרת המד"ב המסקרנת "V".
יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן והרגולציה בהוט: "עסקת הרכש החדשה מול אולפני וורנר ממשיכה למצב את הוט כפלטפורמה המובילה והאיכותית ביותר של שידורי סדרות הרכש בישראל".
"Men of Certain Age" - ריי רומנו ("כולם אוהבים את ריימונד") חוזר לשחק בדרמה קומית, הכי שונה מתפקידו האחרון כריימונד. הסדרה מגוללת את סיפורם של שלושה חברים בסוף שנות הארבעים, המתמודדים כל אחד בדרכו עם המציאות של גיל המעבר. לצידו של רומנו מככבים - סקוט בקולה ("זינוק לאתמול") ואנדרה בראוור ("רצח מאדום לשחור"). ג'ו אוון וטרי הם חברים מהקולג' שעברו דרך ארוכה יחד. ג'ו (רומנו) גרוש, קצת נוירוטי, אבא לשניים שקיווה להפוך לשחקן גולף מקצועני אבל נהיה בעלים של חנות אביזרים למסיבות. אוון (בראוור) נשוי ואב, הוא מוכר מכוניות בסוכנות של אביו, לחוץ מדי וחולה סוכרת, בעוד שטרי (בקולה) הוא שחקן הנאבק למצוא עבודה במקצועו ויוצא עם בחורות צעירות ממנו בהרבה. לאחרונה הודיעה רשת TNT על הזמנת עונה נוספת של הסדרה, שזכתה לאהדת המבקרים ולרייטינג נאה של 5.4 מיליון צופים בפרק הפתיחה שלה.
"The Middle" - גם פטרישיה היטון (שגילמה בסדרה "כולם אוהבים את ריימונד" את דברה) חוזרת עם אחת מהקומדיות המפתיעות ביותר בעונת השידורים הנוכחית. פרנקי ובעלה מייק (ניל פיין - השרת מ"סקראבס") גרים באורסון, עיירה בדיונית קטנה באינדיאנה. מייק הוא מנהל מחצבה ויש לו נטייה לסרקסטיות וכנות ברוטלית. פרנקי (היטון) היא המוכרת הכי גרועה בסוכנות המכוניות בה היא עובדת. היא לא אשת קריירה כוחנית אבל בכל הנוגע למשפחה שלה הכוללת בן שחושב שהוא אקסל רוז, בת מתבגרת שלא מפסיקה להיכשל ובן זקונים מבריק אך בודד במיוחד. למרות שיבוצה של הסדרה במשבצת שידור לא אופטימלית בארה"ב, פרק הפיילוט שלה הניב רייטינג מצוין של 8.7 מיליון צופים בדרך לעונה בת 22 פרקים, כשרשת ABC כבר הודיעה כי הסדרה תחודש לעונה שנייה.
"Human Target" - סדרת האקשן החדשה של רשת FOX המבוססת על סדרת חוברות קומיקס בעלות אותו שם. כריסטופר צ'אנס (מארק ואלי, "בוסטון ליגל") הוא שומר ראש ייחודי. הוא מגן על לקוחותיו תוך שהוא מכניס את עצמו לחלוטין אל תוך חייהם ומשמש כמטרה אנושית. שני פרקי הפתיחה ששודרו בשבוע שעבר בארה"ב הניבו רייטינג מצוין של 9.2 ו-10.4 מיליון צופים בהתאמה, והסדרה זכתה לביקורות מפרגנות, כולל זו של ה-USA Today שתמצתה את מהותה: "תחשבו על ג'ק באוור, רק לבוש מצויין". הגולשים כבר מגדירים אותה כאנטי "24" - אקשן מהנה שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות.
"The Vampire Diaries" - טרנד הערפדים ממשיך לככב ואחרי "Twilight" ו"דם אמיתי" - רשת CW ("אחת שיודעת", "90210", "הטופ מודל הבאה") הזמינה גם היא דרמת נעורים עם ניבים. הסדרה מבוססת על ספרי נוער בעלי אותו שם וזכתה לאהדת הצופים ולרייטינג מצוין ביחס לרשת CW, כשהיא אף הופכת לאחת הסדרות המוקלטות ביותר ב-DVR. הרשת הזמינה עונה מלאה בת 22 פרקים והסדרה זכתה בפרס הסדרה החדשה הטובה ביותר לשנת 2010, בפרסי ה'פיפל צ'ויס'. ובכניסה למשבצת 'אחת ההצלחות הגדולות של עונת השידורים הנוכחית'.
"V" - (קיצור של Visitors) היא סדרת מד"ב על חייזרים המגיעים לעולמנו במסווה של שוחרי שלום אך מנסים להשתלט על העולם, קבוצה של בני אנוש עולה על התרמית ומתארגנת על-מנת להילחם בהם. הסדרה היא רימייק של סדרה משנות ה-70 בעלת אותו שם, כשבגרסה הנוכחית מככבת אליזבת' מיטשל ("אבודים"), סקוט וולף (ביילי מ"שולחן לחמישה") ומוריס צ'סטנאט ("4400"). פיילוט הסדרה זכה לתגובות נלהבות ביותר ולרייטינג לינארי מצויין של כ-14.3 מיליון צופים. הסדרה נמצאת באמצע עונתה הראשונה.

תאריך:  25/05/2010   |   עודכן:  25/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il