X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם החברה להגנת הטבע
▪  ▪  ▪
[צילום: החברה להגנת הטבע]

קייטנות הטבע היומיות של החברה להגנת הטבע, המיועדות לגילאים צעירים (כיתות א'-ו'), יפעלו השנה בחיפה, תל אביב, ירושלים, הרצליה, חולון, באר שבע וכפר סבא, עם יציאות לטיולים וחוויות מהטבע.
קייטנות הטבע היומיות: מיועדות לעולים לכיתות א' עד ו'. בקייטנות: שפע של פעילויות ירוקות, המחברות את הילדים לטבע ולסביבה, בשילוב לימוד הנאה ויצירה. לילדים מוזמנת חוויה בלתי-נשכחת במפגש עם טבע הארץ, עם המון פעילות בטבע, וחשיפה לערכי הטבע והסביבה, הנותנים תחושה של חיבור בלתי-אמצעי לארץ. הפעילות בקייטנות הטבע כוללת נופש וכיף, בשילוב הרפתקאות וחוויות ייחודיות מעולם הטבע: "חוקרים את הסביבה" - היכרות מקרוב עם תופעות טבע, סדנאות מחזור ויצירה, שוק תן - קח, ג'ונגל של חבלים, ימי טיול בטבע, הקמת מחנה סביבתי, הישרדות והסוואה, בריכה ופעילויות נוספות לשמירה על הסביבה.
השנה ייפתחו גם קייטנת צפרים צעירים, בירושלים, וקייטנה על גלגלים בשביל ישראל, שתיפתח במודיעין וחיפה - 10 ימי טיול בטבע, בהם יתגלגלו הילדים באוטובוס לאורכה של ישראל.
קייטנות החברה להגנת הטבע ידועות באיכות ההדרכה (מדריכים בוגרים המנוסים בהדרכה), מגוון הפעילויות הערכיות והחוויות הבלתי-נשכחות. כל הקייטנות עומדות בקריטריונים מחמירים של ביטחון ובטיחות, ומבטיחות שקט נפשי לכם וחוויה מושלמת לילדיכם.
בחברה להגנת הטבע שמים דגש מיוחד על בטיחות, עם מדריכים בוגרים אשר עוברים הכשרה מיוחדת להדרכה בקייטנות.
הקייטנות היומיות פועלות במשך כשלושה שבועות, בימים א'-ה', בשעות 08:00 עד 15:45. הקייטנות מתקיימות בשני מחזורים במהלך החודשים יולי ואוגוסט.
ניתן לפנות ולהירשם בצורה ממוקדת לכל קייטנה, דרך אתר האינטרנט של החברה.
מחירים:
364X5 שקלים לחבר (למנויים בחברה להגנת הטבע ולמצטרפים חדשים). 428X5 לאורח. (ניתן להצטרף לחברה בעת ההרשמה במחיר של 17 שקלים לחודש בלבד).
בנוסף, החברה להגנת הטבע מציעה לבני הנוער, בגילאים שבין כיתות ה' עד יב', מחנות קיץ עם אקשן אמיתי, חווייתי וחברתי. המחנה כולל חמישה ימים (כולל לינה וכלכלה מלאה) שיקפיץ לצעירים את האדרנלין לשמיים ויסדר להם אחלה קיץ שבעולם. מחנות הקיץ מתקיימים בבתי ספר שדה של החברה להגנת הטבע במשך חמישה ימים וחלק מהמחנות כוללים גם לינת שטח.
במחנות מגוון פעילויות טבע ואתגר מסביב לשעון: מפגש עם נוער מכל הארץ; טיולי טבע מרתקים ומסלולים רטובים; ספורט אתגרי: סנפלינג, קיר טיפוס, טיפוס על חבלים; ספורט ימי: שייט בקיאקים, סירות מרוץ, שנורקלים; תצפיות ליליות על בעלי חיים; בניית רפסודות; בישולי שדה ומסלולי אתגר; בריכה; מסיבות לאור ירח; קורס צלילה למתחילים ומתקדמים וכמובן, דגש על תכני שמירת טבע ואיכות סביבה.
מחנות הקיץ כוללים: דגש מיוחד על ביטחון ובטיחות לפי נהלי משרד החינוך; הסעות מאורגנות מהערים הגדולות ולאורך ציר הנסיעה; אוטובוס צמוד כל ימי המחנה; מדריכים בוגרים ומנוסים של החברה להגנת הטבע; המחיר כולל כלכלה מלאה ולינה בבתי ספר שדה.
מחנות הקיץ של החברה להגנת הטבע ידועים מזה עשרות שנים בניסיון החינוכי העשיר ובאיכות ההדרכה שלהם. במהלכם נחשפים הילדים ובני הנוער לערכי אהבת הטבע והסביבה, נהנים מפעילויות טבע מרתקות במקומות ייחודיים ויוצרים חברויות שנמשכות גם לאחר המחנה.
מחנות הקיץ של החברה להגנת הטבע מספקים יתרונות שפשוט אין במקום אחר: הזדמנות להיות עצמאיים ובוגרים, לרכוש מיומנויות וערכים, להכיר חבר'ה חדשים ולבלות בטבע הקסום של הארץ - הזדמנות לחוויה מיוחדת שתלווה אתכם כל החיים...
מחירים: 5X369 שקלים לחברי החברה להגנת הטבע. המחיר לאורח: 5X433 שקלים. ניתן להצטרף לחברה בעת ההרשמה במחיר של 17 שקלים לחודש בלבד.

תאריך:  27/05/2010   |   עודכן:  27/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il