X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מטריקס
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

לימור פינגולד, 32, מונתה לתפקיד מנהלת תחום Mentored Learning בחטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס. במסגרת תפקידה תהיה פינגולד אחראית על החדרת שיטת ה-Mentored Learning ועל הניהול השוטף של תהליכי התפעול, השיווק והמכירות של השיטה בחטיבה.
שיטת Mentored Learning מבוססת על כיתה הטרוגנית בה כל אחד מהמשתתפים יכול ללמוד קורס שונה, בו זמנית. כל אחד מעשרות הקורסים של מרכז ההדרכה של מטריקס, המשתייכים לאחד משלושת תחומי ידע מרכזיים של מיקרסופט (תשתיות, פיתוח ו-SQL), נלמד בכל רגע נתון, ללא תלות במספר הנרשמים ומבלי להמתין שבועות וחודשים למועד פתיחת הקורס. הלימוד מתקיים באופן אישי מול מחשב, באמצעות לומדה מתוקשבת הכוללת הרצאות פרונטליות של מרצה, לצד סרטוני וידאו, הדגמות ותרגילים. במקביל יכול המשתתף בכל נקודה בתהליך הלימוד לפנות למנטור המסתובב בכיתה עם כל שאלה ולקבל את ההסבר המדויק והמהימן ביותר, באריכות ובאופן אישי.
לדברי פינגולד: "בדרך זו ניתן להשיג את הטוב מכל העולמות: הדרכה מקצועית, איכותית, זמינה, יעילה וחסכונית בלווי ונוכחות מדריך אישי בכיתה עם גמישות מקסימלית בזמני הלימוד.
עבור ארגונים ותלמידים השיטה נותנת גמישות מלאה להתחיל בכל קורס שיחפצו בכל רגע מבלי להמתין לכך שימלאו כיתה, לבנות מערכת לימודים גמישה בהתאמה אישית ועוד".
פינגולד עובדת בחטיבת ההדרכה של מטריקס מזה 11 שנים, כאשר בשנתיים וחצי האחרונות שימשה כמנהלת מוקד השירות וכמנהלת משאבי אנוש בחטיבה. לפינגולד תואר ראשון במדעי ההתנהגות עם התמחות במשאבי אנוש, ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש, שניהם מן המכללה למינהל.
אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ-4,200 מקצועני IT הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, בדיקות תוכנה, פתרונות ומוצרי תוכנה, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, Offshore ו-Nearshore, מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשיה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, ביטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי.
מטריקס נסחרת בבורסה לנירות ערך בת"א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס בשנת 2009 הגיע ל-1.45 מיליארד שקל. הרווח הנקי הגיע ל-87.5 מיליון שקל, עליה של 32% לעומת שנת 2008.
חברת המחקר STKI דירגה את מטריקס בחודש מרץ 2010 במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל, זו השנה הרביעית ברציפות. למעלה מ-20 בתי השקעות ובנקים בחרו במניה של מטריקס בין 5 המניות המומלצות לשנת 2010. הנהלת מטריקס נמצאת בעשירייה הראשונה של ההנהלות המוערכות ביותר בת"א 100 על-פי דירוג העיתון כלכליסט.

תאריך:  01/06/2010   |   עודכן:  01/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il