תנובה משיקה לראשונה קמפיין טלוויזיוני למותג יופלה שטוזים בטכנולוגיית תלת מימד. הפרסומת תשודר ביום ראשון הקרוב, ה-6.6, במסגרת הקרנת הפרק הראשון של תוכנית הריאליטי "הישרדות" הישראלית, שתשודר בחלקה בטכנולוגיית תלת מימד.
יופלה שטוזים היה המותג הראשון בישראל שעלה עם קמפיין בטכנולוגית תלת מימד, אשר נחנך לראשונה באקרני הקולנוע בהקרנות של סרטי ילדים פופולריים. עם עלייתה של תוכנית טלוויזיה המשודרת בטכנולוגיה זו, יופלה, המוביל בחדשנות, מעלה את הפרסומת הייחודית בפלטפורמה נוספת שתיחשף בפני קהל הצרכנים.