משרד יחסי הציבור לוטם תקשורת יטפל בתקציב יחסי הציבור של רשת "חוות דרך התבלינים" ומרכז המבקרים בבית לחם הגלילית ושל חברת "בתים אקולוגיים".
המשרד, בבעלותו של אהרון כפיר, מתמחה בקשרי מדיה ומינוף חשיפת לקוחותיו בתקשורת לצורך חיזוק המותג. במסגרת פעילות יחסי הציבור מעניקה "לוטם תקשורת" חבילת שירותים הכוללת ייעוץ תקשורתי, דוברות ופרסום גרילה ממוקד באינטרנט.
"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית הנו מרכז מבקרים ייחודי הכולל שוק פתוח של מאות תבלינים, ומשמש כבית גידול לצמחי תבלין ומרפא אורגניים. המרכז חושף את מבקריו לתרבות תבלינים עשירה ומציע סדנאות ופעילויות לכל המשפחה.
לחווה כעשרה סניפים, חנויות ומרכזי מבקרים בפריסה ארצית. חברת "בתים אקולוגיים" הנה מיזם חדשני המציע בית סולארי ירוק- ידידותי לסביבה, אשר יספק באופן עצמי את כל תצרוכת החשמל לצרכים הביתיים. כפיר מסר כי "הצטרפותם של שני הלקוחות החדשים מעידה על יכולתו של המשרד לתת ביטוי תקשורתי יצירתי למיזמים ופרויקטים לא שגרתיים". מבין לקוחותיה של לוטם תקשורת: המכללה האקדמית "אוהלו" בקצרין, תשלובת מפעלי מילואות, "כפר תקווה" לבעלי צרכים מיוחדים, פארק התעשיה אלון תבור, לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון, חברות ההיי-טק קלא טנכור, אופגל, אורקס, וסנמינה, ועוד.