X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק
▪  ▪  ▪

בזק נכנסת לתחום הסחר האלקטרוני ומשיקה היום חנות אינטרנטית. ההשקעה בחנות האינטרנטית עומדת על כחצי מיליון שקלים. מדובר באתר אינטרנט חדש, www.bezeqstore.co.il, אשר יעניק לגולשים מידע מלא ואפשרות רכישה למגוון המוצרים והמבצעים המוצעים ברשת החנויות של בזק. חשוב לציין כי החנות האינטרנטית תשרת את כלל הציבור ולא רק את לקוחות החברה. האתר כרגע בגרסת בטא.
לחברה המשווקת אינטרנט, השקת אתר סחר אלקטרוני הינו מהלך טבעי המהווה, ערוץ מכירות משלים לרשת החנויות של בזק הפרוסות ברחבי הארץ. לעומת חברות התקשורת המתחרות, שלהן מספר מרכזי שירות בפריסה ארצית, בזק נמצאת בשנה האחרונה במגמה של צמצום החנויות הפיזיות ובקידום מתן שירותים אינטרנטיים ללא תלות בזמן או מקום.
רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, "כחברה המובילה בשוק התקשורת, בזק גאה להיות הראשונה מבין חברות התקשורת המשיקה חנות אינטרנטית. המסחר האלקטרוני שינה את תרבות הצריכה בעולם כולו והחנות החדשה תאפשר גישה לקהל של לקוחות פוטנציאליים שלא נחשף עד כה לרשת חנויות בזק". עוד הוסיף גוראון כי, "רשת ה-NGN של בזק מאפשרת לחברה לצעוד קדימה לכיווניים חדשים. צמצום מספר החנויות והשקת אתר סחר מסמל את השינוי שבזק עוברת, לקראת השקת מוצרי אינטרנט מתקדמים שיוצעו ללקוחות בזק בעידן ה-NGN".
החנות האינטרנטית החדשה מחולקת לארבע קטגוריות מרכזיות: טלפונים, מחשבים ניידים, גאדג'טים וציוד היקפי למחשב. בכל קטגוריה מספר רב של מוצרים כולל מפרט מלא של המוצר ותמונה. גולשים המחפשים מוצר מסוים יוכלו לקבוע טווח מחירים רצוי ולקבל מספר אפשרויות על-פי טווח המחירים שציינו. בחנות האינטרנטית ניתן למצוא מגוון רחב של טלפונים, הכולל טלפונים אלחוטיים ושולחניים מהמותגים המובילים בעולם. בנוסף למגוון הטלפונים, ניתן לרכוש ברשת החנויות ציוד משלים לסביבת המחשב כגון: מסכי מחשב, מדפסות משולבות, נגני סרטים ומוזיקה, מצלמות, כוננים חיצוניים, ציוד מתכלה, מקלדות ועכברים ועוד מגוון רחב של מוצרים משלימים.
ההחלטה לגבי עיצוב האתר וסידור הממשקים התקבלה לאחר מחקר מקיף שבזק ביצעה, תוך סקירת אתרי סחר אינטרנטיים רבים של חברות תקשורת מהמובילות בעולם, במטרה להקל על הלקוחות, כך שהמוצרים המבוקשים ביותר יהיו בעלי נראות וזמינות גבוהה. כמו-כן, בזק התקינה באתר האינטרנט מנוע חיפוש משוכלל אשר יידע למקד את תוצאות החיפוש של הלקוח על-פי הערך המבוקש, כמו-גם אפשרות לשימוש במילות מפתח אשר יפנו את הלקוחות למגוון המוצרים הרלוונטיים למילות החיפוש שביקשו.

תאריך:  13/06/2010   |   עודכן:  13/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il