X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תגלית
▪  ▪  ▪

במסגרת שנת העשור של פרויקט תגלית, תגיע לארץ ב-21.6, קבוצה של 25 בוגרי תגלית מוושינגטון, שנבחרו מבין מועמדים רבים, אשר כבר מעורבים בפעילות בקהילה היהודית. מטרות המשלחת שתשהה בארץ עד ה-28.6, לפתח ולחזק את מיומנויות הפעילות הציבורית והקהילתית של הבוגרים, להעשיר את קשריהם עם החברה הישראלית ולהעצים את יכולתם לשמש כמסבירים עבור מדינת ישראל, ליצור חיבור הדדי עם הצעירים ישראלים הפעילים בתחומים העסקיים והחברתיים ולבנות עתיד למנהיגות יהודית צעירה בארה"ב.
התוכנית תכלול, בין השאר: חשיפה לפרויקט חינוכי לטובת ילדי עולים מאתיופיה, במרכז קליטה בעפולה (המתקיים בתמיכת הפדרציה היהודית בוושינגטון); ארוחת שבת עם חיילים בודדים (גם להם מסייעת הפדרציה), סמינר עם עמותת איילים של הסטודנטים בנגב והתנדבות בבניית גינה בשכונה בדימונה. בתל אביב תערוך המשלחת מפגש עם יזמים חברתיים וסביבתיים, דיון עם יזמי סטארט-אפ צעירים מישראל ותשתתף באירוע של עמותת עלמאלינקס (שקמה בחסות תגלית) והמחברת בין אנשי עסקים יהודים צעירים מהארץ ומחו"ל.
היבט מהותי בביקור המשלחת, במיוחד על-רקע המשבר התדמיתי שבו נתונה ישראל, הינו חיזוק "ארגז הכלים" ההסברתי של חבריה, מה שיאפשר להם לשמש ביתר עוצמה כ"שגרירים שלנו בעולם". בנוסף לסדנאות זהות יהודית וציונות, יתמקדו החברים בנושאי התקשורת וההסברה וייפגשו עם אנשי מקצוע בתחומים אלה.
ממחקר שהתפרסם לרגל שנת העשור של תגלית באוניברסיטת ברנדייס, עלה כי פרויקט תגלית מעניק לצעירים יהודיים את הכלים הנחוצים כדי להיות פעילים בהסברה למען ישראל. קבוצה גדולה בהרבה של בוגרים (50 אחוז יותר מאשר צעירים שלא השתתפו) מאמינה כי ביכולתה, בעקבות הסיור בארץ, להסביר טוב יותר את עמדותיה של ישראל. בוגרי תגלית מדווחים כי במצבי חירום (למשל בזמן מבצע "עופרת יצוקה") הם שואבים מידע ממקורות מידע ישראלים (25 אחוז יותר מאשר קבוצת הביקורת).
גידי מרק, מנכ"ל תגלית: "בעקבות ההתקפה החריפה עלינו מכל קצווי תבל סביב תקרית המשט, הרי שמשלחת בוגרים, כמו זו של וושינגטון, ממחישה את הישגיו העצומים של פרויקט תגלית. נתוני המחקר מוכיחים, כי הבוגרים שלנו מהווים כוח אסטרטגי קדמי עבור מדינת ישראל, בכל הקשור להסברה. 25 המצטיינים בפעילות ציבורית וחברתית, אשר מגיעים אלינו חדורי מוטיבציה, יחוו כאן לעומק את הרבדים השונים של החברה הישראלית ובמקביל ילמדו כיצד להסביר טוב יותר את עמדות ישראל ולהתמודד אל מול גל הגינויים והנאצות כלפינו. אנו גאים בכך שלאחר שביקרו לראשונה בישראל כמשתתפי תגלית, הם בוחרים לשוב לכאן כדי להעמיק את הקשר עם מדינת ישראל ותושביה ולהעצים את בסיס הכח של ישראל בארה"ב".

תאריך:  20/06/2010   |   עודכן:  20/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il