X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת חיון
▪  ▪  ▪
עודד פלשניצקי [צילום: יח"צ]

עודד פלשניצקי, 32, מונה לתפקיד מנהל המכירות המחשבים הניידים של סמסונג בקבוצת חיון. במסגרת תפקידו, ינהל פלשניצקי את הפעילות העסקית, והחדרת המותג סמסונג בתחום המחשבים הניידים לרבות שיווק ומכירה ללקוחות החברה, ניהול ערוצי ההפצה השונים והתוויית אסטרטגיית המכירות של קבוצת חיון בפעילות זו.
בתפקידו הקודמים שימש פלשניצקי כמנהל הסחר בחברת תגה מגם (אלקטרה מחשבים) בתפקידו זה, ניהל פלשניצקי את המותגים "לנובו" ו"אייסר" וכן ניהל את מערך ההפצה והמכירות של מותג הזיכרונות המוביל בעולם - KINGSTON.
פלשניצקי הינו בוגר תואר ראשון במינהל עסקים במכללת דרבי.
לאחרונה, חברת סמסונג החלה לשווק את המחשבים הניידים מתוצרתה, בישראל. סמסונג חברת האלקטרוניקה המובילה בעולם, משווקת את קו המחשבים הניידים מתוצרתה ברחבי העולם כבר מספר שנים ובשנת 2010 החליטה להרחיב את שווק הניידים ללמעלה מ-40 מדינות חדשות וביניהן ישראל. קבוצת חיון, אשר נבחרה לשווק את המחשבים הניידים של סמסונג בישראל, מציגה קו מחשבים מגוון הכולל ארבע סדרות: סדרת הנטבוקים N, סדרת הנוטבוקים R סדרת ניידים אולטרה-דקים- X, והסדרת ה-Q - הנייד האולימטיבי לביצועים וניידות.
ברבעון האחרון של 2009 הצליחה חברת סמסונג להתבסס כחברה בעלת אחוזי צמיחה מהגבוהים בשוק (אזור EMEA), כשבסיגמנט המיני ניידים (NETBOOK) הפכה לאחת מארבע החברות המובילות באזור EMEA עם נתח שוק של 13%.
עודד פלשניצקי: "סמסונג היא מותג חזק ומוביל בעולם בכלל ובישראל בפרט. הציבור מכיר את סמסונג ורמת האיכות הגבוהה שלה בקטגוריות רבות, ובקטגוריית המחשבים הניידים מבליטה סמסונג את העובדה ש-75% ממרכיבי הנייד מפותחים, מיוצרים ומורכבים על-ידי סמסונג ולכן כל שנותר היא חובת ההוכחה, וכך נעשה, שגם בקטגוריית הניידים זה יהיה כך".
אודות קבוצת חיון
קבוצת חיון (1970) מתמחה בשיווק והפצה של פתרונות מחשוב ותקשורת לרשתות קמענואיות, ארגונים, מוסדות ולמעל 1000 משווקים. כיום, מהווה חיון כנציגתה הרשמית של חברת SAMSUNG העולמית, שעל-פי דוח BNA, נתח השוק שלה במסכי מחשב הוא 36% בחציון הראשון של 2009. בין השאר, מפיצה חיון את המחשבים הניידים שלה, מסכי מחשב, מסכים ייחודיים משולבי מחשב-טלוויזיה, מסכי ענק LFD, מקרנים, צורבים ופתרונות אחסון שונים.
קבוצת חיון מייצגת גם את החברות אינטל, מיקרוסופט, די-לינק, Microtek, אלקטל-לוסנט ועוד. בנוסף, משווקת החברה את מותג המחשבים Champion, מחשב נייח "כחול לבן", המבוסס אינטל, סמסונג ומיקרוסופט. מותג זה מחזיק בתו תקן מת"י ואישור מיקרוסופט בהתאם לעמידה בסטנדרט WHQL. רכישת החברות כור תקשורת ישראטל ומ.ל.ל סופט אפיקי שיווק, ספיריטוס, בעבר, הפכה את קבוצת חיון לחברת ההפצה המובילה בתחומה. בין לקוחות הקבוצה נמנים משרדי ממשלה, מוסדות להשכלה גבוהה, בנקים, תעשיה ביטחונית ואזרחית, צה"ל, רשויות מקומיות, רשתות שיווק ואלפי לקוחות מהמגזר העסקי והפרטי. הנהלת קבוצת חיון ממוקמת בנתניה והיא מעסיקה בישראל מעל ל-100 עובדים. אתר החברה www.chayon.co.il.

תאריך:  23/06/2010   |   עודכן:  23/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט  סמסונג
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il