X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ערוץ הטיולים
▪  ▪  ▪
ריי מירס [צילום: יח"צ]

ערוץ הטיולים (30 ביס, 47 בהוט) מבית ענני תקשורת ישיק ב-11 ביולי לוח שידורים חדש הכולל לא פחות משבע סדרות חדשות, שנרכשו ממיטב ערוצי הטיולים בעולם וכוללות סדרות דוקו וריאליטי משובחות.
את לוח השידורים החדש תפתח ב-11 ביולי (21:00) הסדרה "חופשה שהשתבשה" (World's Wildest Vacation Videos) האוספת ומציגה סרטוני ווידאו שנשלחו על-ידי צופים מרחבי העולם ובהם תיעוד הכשלים הבלתי-צפויים וההרפתקאות המופרעות שחוו במסגרת החופשה המשפחתית שלהם. עוד באותו תאריך, בשעה 22:00 תשודר הסדרה "5 חוצים את ארה"ב" (5 Takes USA) המתעדת את מסעם של חמישה קולנוענים אסיאתים צעירים להם תקציב נוקשה של 50 דולר ליום למשך שלושת החודשים של מסעם שעל כל אחד מהם מוטלת המשימה להפיק ולוג (וידיאו-בלוג) יומי עבור אתר האינטרנט של ערוץ הטיולים האמריקני. בין הערים שיפקדו החמישה: ניו-יורק, וושינגטון, לאס וגאס, סן פרנסיסקו, אוסטין, אורלנדו, מיאמי, ממפיס ואנקוראג'.
ב-12 ביולי (22:00) תעלה הסדרה החדשה "איאן רייט חוצה גבולות" (Ian Wright: Out Of Bounds) בה יפקוד כוכב התוכנית "אמריקה על-פי איאן רייט", את המקומות בהם רגל אדם אינה מעזה לדרוך: החל מישימון הקרח של סיביר ועד למדבריות של סוריה; מהגטו הגלותי של קובה למובלעות הצבאיות של אוקינאווה, רייט יסייר באתרים שכוחי אל ויתענג על הנאות האקסטרים בכל סביבה נתונה.
ב-13 ביולי (22:00) יעלה הערוץ את הסדרה "פלאנט אקשן" (Planet Action Get Up and Do It) סדרת אקו-ריאליטי הניגשת אל המשברים המדוברים מנקודת פתיחה שונה. הסדרה תעקוב אחר צוות של שבעה "לוחמי סביבה" חובבנים בעודם שקועים בשישה פרויקטים שונים של שימור. הצוות - ויקטור, קווין, סופי, גרגורי, ריאן, רייצ'ל ודון - עובד תחת לחץ של מועדי סיום נוקשים ותקציבים דחוקים באתרים מרוחקים במטרה להשלים את משימותיו. במהלך שישה שבועות מאתגרים במיוחד נזכה לראות שימור בפעולה בשעה שהצוות יעמול על-מנת לחולל שינוי אמיתי.
למחרת, ב-14 ביולי (22:00) ישדר הערוץ את "הודו בכיוון השעון" (Travel India) במסגרתה נכיר את הרשה בוגל, אחד מפרשני הקריקט ועיתונאי הספורט האהובים בהודו, היוצא למסע גילוי אורגני לאורכה ולרוחבה של תת היבשת ההודית. בין היעדים שיפקוד בוגל במהלך הסדרה: גוג'ארט, רג'סטאן, פונג'אב, קשמיר, דלהי, אוטר פראדש, מערב בנגאל, ביהאר, טאמי נדו, מהראשטרה וקרלה.
את לוח השידורים החדש יחתמו שתי סדרות נוספות: "חילופי חופשות" (Holiday Showdown) שתשודר החל ב-15 ביולי (22:00) במסגרתה שתי משפחות, המחזיקות כל אחת בהשקפה מנוגדת בנוגע לטבעה של החופשה המשולמת, יחיו יחדיו שבועיים ויכתיבו האחת לשניה את צורת החופשה הנכונה והמהנה לדעתה. הסדרה האחרונה היא "ריי מירס בארץ הפרא הצפונית" (Ray Mears Northern Wilderness) שתעלה ב-17 ביולי (22:00) ובה מומחה ההישרדות הבריטי ריי מירס יוצא אל עבר הישימון הגדול של קנדה. במהלך מסע החתחתים שלו יתחקה מירס אחר עקבותיהם של אותם חלוצים שהבקיעו לראשונה מבעד לסבך הטבע הפראי של קנדה.

תאריך:  23/06/2010   |   עודכן:  23/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il