אם תהיתם מה הם אותם השמות שתופסים חלק ניכר מעמודי העיתונות הביטוחית, להכשרה ביטוח התשובה. בשבועות האחרונים יצאה החברה בקמפיין במסגרתו פרסמה בעיתונות הביטוח את שמותיהם של סוכנים מובילים, תחת המסר: "רואים תוצאות". מסר זה מתחבר לדוחותיה הכספיים של הכשרה ביטוח, לפיהם החברה מציגה מגמה עקבית של התפתחות, הנובעת מגידול בהיקף פרמיות של החברה בכלל (הכשרה ביטוח רשמה את הצמיחה הגבוהה ביותר בענף) ומגידול בהיקף הסוכנים העובדים איתה בפרט.
בכך ביקשה הכשרה ביטוח, שהינה חברת סוכנים, להודות למי שאחראים על ההישגים המרשימים של החברה לאורך זמן ולהציבם במרכז פעילותה. את הקמפיין חתמה מודעה המסכמת את המסר ומדגישה כי עם סוכנים מצויינים רואים תוצאות.
עופר טרמצ'י, מנכ"ל הכשרה ביטוח, הודה לסוכנים על עבודתם המצוינת: "ההישגים המרשימים של החברה כפי שהם מוצגים בדוחות הכספיים של החברה ושביעות הרצון של לקוחות הכשרה ביטוח הם תוצאה של עבודת הסוכנים". טרמצ'י הוסיף כי הכשרה ביטוח מאמינה בקשר ישיר בין הלקוח לסוכן ומקדמת את הסוכנים העובדים איתה במגוון אמצעים העומדים לרשותה. כמי שמחויבת לסוכנים וללקוחותיהם, הכשרה ביטוח תמשיך ותפתח מוצרים חדשים וכלים מתקדמים, תמשיך ותעניק את הגיבוי והתמיכה הנדרשים לערוץ ההפצה המרכזי שלה".