זמר הרוקנרול המצליח עמירם עיני, סולן להקת Amiram INC, ודוגמן הבית לשעבר של מותגי על בעולם, נבחר להמשיך לעונה שנייה כפרזנטור של המותג ml men. עיני ישלשל לכיסו כ-30 אלף דולר עבור קמפיין עונת החורף של החברה. עיני הוא גם צייר ומומחה באומנויות לחימה.
לדברי אבי מלכה, מבעלי ml men: "הבחירה החוזרת בעמירם עיני כפרזנטור של ml men נעשתה כחלק מהאסטרטגיה הפרסומית של המותג כמותג לגבר הישראלי". עוד מסר מלכה כי: "עיני מחזק את ערכי המותג: גבריות, הצלחה, אופנתיות, רלוונטיות ומחובר לעולם התוכן של הגברים".
לדברי מלכה: "ערכנו קבוצת מיקוד בה בדקנו את תפיסתם של הלקוחות ובקבוצת המיקוד עייני נתפס כעולה בקנה אחד עם התכונות של המותג: הוא מצליח, גברי ומחוספס. 87% מקבוצת המיקוד טענו כי עייני מזוהה עם ערכי המותג והוא הפרזנטור האולטימטיבי".
לדבריו: "הניחוח הבינלאומי שמביא איתו עיני משדר ללקוחותינו את מוטיב ההצלחה שאנחנו רוצים לשמר. החפיפה של התכונות של עייני לערכי המותג היא זו שחיזקה בנו את הרצון להמשיך עם עייני לעונה נוספת".
הקמפיין של ml men עם עמירם עיני יעלה באוגוסט 2010 בתקציב כולל של חצי מיליון דולר ויכלול טלוויזיה, עיתונות, קטלוג ומסע יחסי ציבור רחב.
רשת ml-men מקבוצת רייטיל ישראל הושקה לפני כשלוש שנים ומונה 38 סניפים ברחבי הארץ.
עמירם עיני, 35, בעבר דוגמן של מותגי על בינלאומיים והיום זמר רוקנרול מצליח, הוא אב לשתי בנות (3 וחצי שנה). עיני כבר למעלה מ-8 שנים בסצינת הרוקנרול והוא הוציא אלבומים מצליחים שגררו אחריהם גם סיבובי הופעות באירופה. בנוסף למוזיקה ולדוגמנות, עיני הוא גם צייר ומומחה באומנויות לחימה.