ג'ייד, מותג הקוסמטיקה מבית דניה קוסמטיקס, עולה לטלוויזיה בימים אלו בקמפיין חדש.
במרכז הקמפיין סרטון המתמקד בLip Gloss - Crystal Lights - ליפ גלוס חדשני של ג'ייד ב-9 גוונים אופנתיים. הליפ גלוס החדש - מועשר בפניני קריסטל ועוטף את השפתיים במגע של משי. אריזה ייחודית המשלבת אור ומראה.
בסרטון מושם דגש על אופן השימוש בליפ גלוס, על המריחה הנוחה ועל ייחודיותה של האריזה, המשלבת אור ומראה.
כמו-כן מודגש בסיום הסרטון כי בימים אלה מוצע הליפ גלוס במחיר היכרות של 59.90 במקום 109.90 שקלים.
הקמפיין ישודר בטלוויזיה החינוכית, בערוצים: 2, 10, 9 וילווה בפרירולים באינטרנט ובפרסום במדיה המודפסת, ושילוט בנקודות המכירה.
משך הקמפיין הטלוויזיוני כשבועיים.
סך ההשקעה בקמפיין, כולל הפקת הסרטון, נאמד בשני מיליון שקלים על הקמפיין אחראי משרד הפרסום יהושע TBWA.
ג'ייד מותג הקוסמטיקה הגיע למעמדו הבכיר הודות למגוון הרחב של מוצרי האיפור, הטיפוח והבישום שמעניקה מענה הולם לכל סוג עור תוך התאמה מושלמת לאקלים המקומי ולצרכיה של האישה הישראלית. להצלחה תורמות גם האריזות המושקעות, הן בעיצוב והן בהסברים המפורטים והידידותיים, והתודעה השירותית הגבוהה.
בשנים האחרונות חדר המותג גם לשווקים בינלאומיים, רוסיה, אוקראינה, בלרוס, מזרח אירופה ויוון.
קריאייטיב: עדו קריב, זיו אלמוג ואילת קליין. סופרוויזר: רעיה אריאל. תקציבאי: ענבר עבודי. הפקה: עופר חג'יוב. חברת הפקה: ג'רונימו.