איסתא עולה בקמפיין ייחודי לקיץ המבוסס על "עקיצות תיירים" ידועות. תופעה ידועה ומוכרת בזמן שאנחנו מגיעים לחו"ל. הקמפיין מבוסס על התובנה שתיירים ישראלים יוציאו בכל אופן יותר ממה שתיכננו, לפחות שמהארץ ייצאו בזול.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב שקד, בהיקף של מיליון שקלים,יעלה באתרי האינטרנט וואלה! ו-ynet ובפייסבוק ובתחנות הרדיו האזוריות. את הקמפיין תלווה פעילות נרחבת בעמוד הפייסבוק של איסתא, בו יוזמנו הגולשים לכתוב על חוויות ה"עקיצה" שהם חוו. תוכן הגולשים יאוגד בסוף החודש למדריך ה"עקיצות" הרשמי של איסתא.
זהו הקמפיין הראשון של איסתא באמצעות ענבר מרחב שקד מאז מעבר תקציב האינטרנט למשרד.
גיא קלנר, מנכ"ל ענבר מרחב שקד מסר: "לאחר ניתוח שוק התיירות בכלל ועוצמתה של איסתא בפרט הגענו לתובנה מעניינית מאוד העומדת במרכזו של קמפיין זה. אנו מאמינים כי רוב רובם של התיירים הישראלים יזדהו עם הקמפיין וישתפו עימו פעולה".