X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ענבר מרחב שקד
▪  ▪  ▪

איסתא עולה בקמפיין ייחודי לקיץ המבוסס על "עקיצות תיירים" ידועות. תופעה ידועה ומוכרת בזמן שאנחנו מגיעים לחו"ל. הקמפיין מבוסס על התובנה שתיירים ישראלים יוציאו בכל אופן יותר ממה שתיכננו, לפחות שמהארץ ייצאו בזול.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב שקד, בהיקף של מיליון שקלים,יעלה באתרי האינטרנט וואלה! ו-ynet ובפייסבוק ובתחנות הרדיו האזוריות. את הקמפיין תלווה פעילות נרחבת בעמוד הפייסבוק של איסתא, בו יוזמנו הגולשים לכתוב על חוויות ה"עקיצה" שהם חוו. תוכן הגולשים יאוגד בסוף החודש למדריך ה"עקיצות" הרשמי של איסתא.
זהו הקמפיין הראשון של איסתא באמצעות ענבר מרחב שקד מאז מעבר תקציב האינטרנט למשרד.
גיא קלנר, מנכ"ל ענבר מרחב שקד מסר: "לאחר ניתוח שוק התיירות בכלל ועוצמתה של איסתא בפרט הגענו לתובנה מעניינית מאוד העומדת במרכזו של קמפיין זה. אנו מאמינים כי רוב רובם של התיירים הישראלים יזדהו עם הקמפיין וישתפו עימו פעולה".

תאריך:  06/07/2010   |   עודכן:  06/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il