X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ביטוח ישיר
▪  ▪  ▪
מני בגר [צילום: יח"צ]

ביטוח ישיר בפרסומת חדשה וחמישית בסדרת הקמפיינים בהם מופיעים מוזיקאים מפורסמים בסיטואציות ביטוחיות קומיות. בסרטון הפרסומת החדש מככב מני בגר עם השיר "זה היה ביתי", כאשר נושא הסרטון סובב סביב ביטוחי דירות מבנה ותכולה.
בסרטון נראה מני בגר כאשר הוא נמלט מביתו הבוער. בגר יוצא מהבית כאשר הוא אוחז בגיטרה שלו, מסתכל על הבית הבוער ומסתובב אל השוטר המתשאל אותו תוך כדי שהוא שר "זה היה ביתי... עם גינה ולול היה ביתי...". קריין ביטוח ישיר: מני... בדיוק בשביל שירים כאלה אנחנו כאן! עושים עכשיו ביטוח לבית מבנה ותכולה בביטוח ישיר ומקבלים חודשיים מתנה!
עד כה הופיעו בסדרת הפרסומות של ביטוח ישיר הזמר והיוצר דיויד ברוזה עם השיר "יהיה טוב", אבנר גדסי עם השיר "נפרדנו כך", מתי כספי עם "לא ידעתי שתלכי ממני", בועז שרעבי עם השיר "לתת" וכעת כאמור מצטרף גם מני בגר לקבוצת הפרזנטורים של ביטוח ישיר. הקמפיין באמצעות שלמור אבנון עמיחי Y&R ומוערך בכ-500,000 דולר.
קרדיטים: מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי; סמנכ"ל קריאייטיב: צור גולן; מנהל קריאייטיב: עמית גל; קופירייטר: פול פשקובסקי; ארטדיירקטור: רן קורי; מנהלת לקוחות: טל פישביין; סופרוויזרית: הדר חורש; תקציבאית: יערה כהנשטם; ראש צוות פלנינג: יוני להב; פלנר: זוהר רזניק; מפיקת משרד: מרינה אקילוב; במאי: רני כרמלי; חברת הפקה: אוג; בית פוסט: גראוויטי. יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.
ביטוח ישיר נוסדה בתחילת שנות ה-90 כחברת הביטוח הישיר הראשונה בישראל. מאז מובילה החברה קו של חדשנות עסקית ושירותית בכל תחומי עיסוקיה ובכך קובעת סטנדרטים חדשים בענף כולו. ביטוח ישיר הינה הראשונה בישראל אשר הציעה רכישה מלאה של ביטוח רכב וביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות אתר האינטרנט www.555.co.il והיחידה המתחייבת להשלמת הטיפול בתביעה, כולל החזר כספי, בתוך 10 ימי עסקים (במקרה של תביעת נזק לרכב כמו גם במקרה גניבה). ביטוח ישיר פועלת במספר תחומים מרכזיים ובהם: ביטוח רכב חובה, ביטוח רכב רכוש וביטוח דירות רכוש. החברה גם עוסקת בשיווק פוליסות ריסק, אובדן כושר עבודה, מחלות ותאונה, חסכון, ביטוחי בריאות וביטוח נסיעות לחו"ל. עוד מציעה החברה מוצרים נוספים בעסקי הביטוח הכללי ובהם: ביטוח עסק מקיף, ביטוח חבויות מעבידים וצד ג'.

תאריך:  06/07/2010   |   עודכן:  06/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il