משרד הפרסום הישראלי לבני נוער teenk, מרחיב את פעילותו לרוסיה, ופותח שלוחה מקומית במדינה עם ענקית הפרסום הבינלאומית גיימלנד. בראש המערך עומד רון שדה, מנכ"ל teenk חו"ל ובעלי החברה בישראל.
teenk רוסיה תפעל במתכונת דומה לפעילותה בישראל ותעניק למפרסמים המקומיים את האפשרות להעביר את המסרים השיווקיים שלהם ישירות למיליוני בני הנוער דרך "באזרים" ומובילי דעת קהל שגויסו בשבועות האחרונים וכבר ומועסקים בחברה.
אוכלוסיית בני הנוער ברוסיה עומדת על 15 מיליון נפש, פי 28 מהמקבילה לה בישראל, כאשר נתח השוק הפרסומי של אוכלוסיה זו ברוסיה מוערך בלמעלה ממיליארד וחצי שקל בשנה. על-פי נתוני סקרים מקומיים ברוסיה, בערים המרכזיות במדינה נאמדת חדירת הרשתות החברתיות בלמעלה מ-85%.
teenk בחרה לשתף פעולה עם חברת גיימלנד המחזיקה ברוסיה פלטפורמות מדיה הרלוונטיות לקהל הצעירים כגון: ICQ-TV,חמישה פורטלים מרכזיים לנוער ועוד 19 מגזיני נישה און-ליין ואוף-ליין.
השיתוף מאפשר לשתיים להפוך לשחקן מרכזי ומוביל בתחום המדיה החברתית ברוסיה. יעדי החברה החדשה מתרכזים במפרסמים הגדולים מכל הקטגוריות השונות ביניהן צרכנות, נותני שירות, תקשורת, חינוך וקהילה.
עלות הקמת החברה נאמדת ב-300 אלפי דולרים שהושקעו על-ידי teenk ישראל.
לרגל הקמת החברה פותחה מערכת טכנולוגית מתוחכמת ייחודית המאפשרת לאתר מובילים חברתיים,לנטר פעילותם ברשת ולהפעילם בהעברת מסרים למיליוני בני נוער מכל רחבי המדינה. פיתוח המערכת נעשה על-ידי צוותים רוסים וישראלים יחד, וזמן פיתוחה ארך חצי שנה.
יצוין כי teenk היא למעשה ממשרדי הפרסום היחידים בישראל שפותחים שלוחה במדינה זרה ואף מגייסים לקוחות בינלאומיים גדולים אשר לרוב מטופלים על-ידי קבוצות הפרסום הגדולות בכל מדינה ומדינה.
רון שדה, מנכ"ל ובעלי teenk, מסר: "לאור הצלחת המתודה בה פועלת teenk מזה חמש שנים בישראל, הובלנו מהלך להטמעת השיטה גם במדינות נוספות. השוק הרוסי מלא פוטנציאל ורווי הזדמנויות, לכן בחרנו להתחיל את ההתרחבות דווקא שם. המהלך הנוכחי הוא צעד ראשון מתוך סדרת השקות חדשות. החוזים והתקציבים שנחתמו ברוסיה עם המפרסמים הגדולים מאפשרים לנו החזרי השקעה וודאיים ומעודדים אותנו לבחון שווקים נוספים".