X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המשביר לצרכן
▪  ▪  ▪
אסף בן-דב [צילום: יניב סופר]

תחום החזרה לבית הספר מצרף לשורותיו שחקן חיזוק חדש, המשביר לצרכן, במהלך אסטרטגי ראשון מסוגו. במסגרת ההסכם שנחתם בתחילת חודש מאי בין קבוצת המשביר לצרכן ואופיס דיפו, במסגרתו הצטרפה אופיס דיפו לרשימת החברות המעניקות הטבה לכ-470 אלף חברי מועדון קלאב 365, מעמיקה המשביר לצרכן את שיתוף הפעולה עם החברה וחותמת בימים אלה על הסכם לפיו תפתח רשת המשביר לצרכן 17 חנויות קונספט SHOP IN SHOP של אופיס דיפו, שייפתחו ב-15 ביולי וישווקו מוצרי חזרה לבית הספר, עד סוף אוגוסט. ההשקעה במהלך נאמדת בסכום - של כ-1.5 מיליון שקלים.
מחלקות של אופיס דיפו במשביר לצרכן ישווקו מגוון רחב של מותגים ומוצרי להיט ייעודיים לחזרה לבית הספר דוגמת: ילקוטים, תיקים, קלמרים, מחברות, קלסרים, מכשירי כתיבה, אביזרי מחשב, גאדג'טים ועוד. החנויות ישתרעו על שטח של כ-50 מ"ר בממוצע וימותגו תחת אופיס דיפו. החנויות ייפתחו ב-17 סניפים אסטרטגיים של המשביר לצרכן, ברחבי הארץ.
לדברי אסף בן דב מנכ"ל המשביר לצרכן: "שוק החזרה ללימודים מגלגל מדי שנה בישראל למעלה מ-400 מיליון שקלים. לצד מגמה זו, ניתן להיווכח כי חלה עליה בביקוש למותגים חדשים, אביזרים וגאדג'טים מתקדמים בקרב הצרכנים. מהלך זה של שיתוף פעולה עם רשת קמעונאית כאופיס דיפו הינו הזדמנות פז עבורנו ברשת לתת מענה אמיתי לקהל לקוחותינו, לרכז עבור המשפחה הישראלית את כל הקניות תחת קורת גג אחת, ולספק חוויית קנייה משתלמת ונוחה", לדבריו, "שיתוף פעולה זה הינו נדבך חשוב ביישום האסטרטגיה להפיכת המשביר לצרכן פלטפורמה מנצחת לסינרגיה בין 2 רשתות קמעונאיות גדולות".
עוד מסר בן דב, כי חנויות הקונספט תהינה פתוחות לקהל הרחב במהלך יולי אוגוסט ויתנו מענה ללקוחות הסניף, בתקופת השיא בה עורכים קניות לקראת החזרה לבית הספר. כמו-כן, בהמשך למהלך האסטרטגי שהחל בהצטרפות של אופיס דיפו למועדון 365 של המשביר לצרכן, לקוחות הרשת יוכלו ליהנות מהטבות והנחות שונות. "באמצעות סניפי אופיס דיפו במשביר לצרכן ניצור מבצעים, הנחות משמעותיות ופעילות קד"מ משותפים בין 2 הרשתות", ציין בן-דב.
מנכ"ל אופיס דיפו ניסים ממו מסר: "אני שמח להרחיב את שיתוף הפעולה עם מועדון קלאב 365. אופיס דיפו מעוניינת להגיע לקהל רחב ככל הניתן ולהעניק את השירות הטוב ביותר שאפשר. חנויות הקונספט כחלק מ-ONE STOP SHOP יציעו ללקוחותינו ממגוון מוצרי הרשת הרחב, החל מציוד משרדי ועד לציוד הנדרש לקראת החזרה לבית הספר ויעניקו חווית קנייה כוללת, מלאה ומהנה".
המהלך האסטרטגי ילווה בקמפיין פרסום רחב שיעלה במהלך יולי-אוגוסט. קמפיין ההשקה אופיס דיפו במשביר לצרכן נאמד בתקציב של כ-1.5 מיליון שקלים ויכלול פרסום בטלוויזיה, בעיתונות, פעילות ברשת ומסע קד"מ רחב.
רשת המשביר לצרכן, המנוהלת על-ידי אסף בן-דב, הינה רשת בתי הכל-בו היחידה בישראל. החברה מפעילה 35 סניפים ברחבי הארץ, הממוקמים על שטח כולל של כ-100,000 מ"ר. לרשת מגוון מוצרים שונים: אופנה נשים, גברים וילדים, עולם הבית, קוסמטיקה, הלבשה תחתונה, תכשיטים, מוצרי חשמל ועוד.
רשת אופיס דיפו, היא חברת הציוד המשרדי הגדולה ביותר בעולם. הסניפים הראשונים בישראל נפתחו בשנת 1994, והביאו עימם את מכלול היתרונות הנובעים מעוצמתה וגודלה של החברה. רשת אופיס דיפו מונה כיום 47 חנויות הממוקמות במרכזי הקניות, מכללות ואוניברסיטאות ובקניונים המובחרים במדינה. מגוון המוצרים באופיס דיפו רחב ביותר והוא כולל את כל פרטי הציוד הדרושים למשרד, יותר מ-8000 מוצרים בשלושה תחומים עיקריים: ציוד משרדי, אלקטרוניקה למשרד וריהוט משרדי - החל ממהדקים, עפרונות ועד מחשבים ומערכות ריהוט יוקרתיות.

תאריך:  12/07/2010   |   עודכן:  12/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רונית תירוש
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il