X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת כפר השעשועים
▪  ▪  ▪

בשורה מהפכנית לקראת פתיחת שנת הלימודים - לראשונה בישראל ניתן לרכוש את כל ציוד החזרה לבית הספר כולל ספרי לימוד משומשים וחדשים במקום מרוכז אחד ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.
רשת כפר השעשועים, רשת מכשירי הכתיבה והצעצועים הגדולה בישראל מרחיבה את פעילותה ונכנסת לקטגוריה צרכנית חדשה. הרשת יוצאת למהלך האסטרטגי החדש בשיתוף עם חברת בוקמרקט, המפעילה דרך בתי הספר ואתר האינטרנט של החברה פרויקט ייחודי להשאלת ומכירת ספרי לימוד, החוסך להורים מאות שקלים בשנה.
במסגרת המהלך החדש ימכרו בחנויות הרשת, הפרושות בכל רחבי הארץ גם ספרי לימוד חדשים ומשומשים ובכך יהפכו החנויות לנקודת ה-One Stop Shop, בה יוכלו הצרכנים לרכוש את כל הציוד הדרוש לבית הספר החל מכלי כתיבה, ילקוטים וכלה בספרי לימוד משומשים וחדשים.
לקוחות שברשותם ספרים משומשים למכירה, יוכלו להגיע לסניפי הרשת, למכור את הספרים, לקבל זיכוי לקניית ספרים חדשים ומשומשים באתר בוקמרקט. במסגרת המיזם יוצבו בסניפי רשת כפר השעשועים, שייקחו חלק במיזם החדשני, מחשבים עם גישה לאתר בוקמרקט לנוחות הלקוחות. בנוסף, יוכלו הצרכנים לבצע הזמנה של ספרים באתר הידידותי של חברת בוקמרקט בכתובת www.bookmarket.co.il, לשלם באמצעות כרטיס אשראי ולקבל את החבילה באופן מסודר בסניף הקרוב למקום מגוריהם.
ההשקעה הראשונית במהלך האסטרטגי של הרשת והתאמת החנויות למכירת ספרים הינו כ-450 אלף שקלים, ובשלב הראשון ייקחו בו חלק כ-40 חנויות הרשת בכל רחבי הארץ.
היקף המכירות של ספרי לימוד וכלי כתיבה בתקופת "החזרה לבית הספר" מוערך בכ-1.2 מיליארד שקלים, כשמתוכו היקף המכירות של מכשירי הכתיבה והציוד לבית הספר עומד על כ-450 מיליון שקלים.
על-פי נתונים, ההוצאה הממוצעת לתלמיד על ספרי לימוד היא כ-500 שקלים וההוצאה הממוצעת לתלמיד על כלי כתיבה היא כ-400 שקלים.
רשת כפר השעשועים חולשת על כ-30% משוק מכשירי הכתיבה והציוד לבית-הספר, והצפי הוא כי בעקבות המהלך הזה תגדל תנועת הקונים בסניפי הרשת בעשרות אלפי לקוחות חדשים בממוצע ונתח השוק של הרשת יוכפל.
מסקרים שערכה הרשת נמצאה העדפה ברורה בקרב הצרכנים לקנייה מרוכזת של כל ספרי הלימוד, הציוד ואביזרי החזרה לבית הספר בנקודת מכירה אחת.
  • מגמה נוספת שנרשמה בסקרים הינה העובדה שבמידה ומחירי הציוד וספרי הלימוד יהיו זולים ואטרקטיביים במיוחד, רבים יעדיפו את האופציה של הקנייה המרוכזת במקום אחד.
  • עוד עלה מהסקרים כי מרבית הצרכנים נוהגים לקנות ציוד לבית הספר במהלך החופש הגדול, ומרביתם אף נוהגים לקנות מראש כמות גדולה של מוצרי חזרה לבית הספר כדי לא לבזבז זמן יקר במהלך השנה.
  • כמו-כן, התברר כי מרבית הצרכנים קונים את מוצרי החזרה לבית הספר בקנייה מתוכננת ולא בקניה אימפולסיבית וכי הם נוהגים להגיע לחנויות מוצרי הכתיבה עם רשימה מסודרת.
אריק גביזון, מנכ"ל רשת כפר השעשועים מסר כי: "המיזם החדש, בו שותפות רשת כפר השעשועים וחברת בוקמרקט הוא חלק מהאסטרטגיה הכוללת של הרשת, שמטרתה להפוך לרשת כלי כתיבה וספרי לימוד הגדולה והמובילה בישראל במקביל להיותה רשת הצעצועים הגדולה והזולה בארץ. מטרתנו היא להעניק ללקוחות ערך מוסף וחווית קנייה מושלמת באמצעות תמהיל רחב של מוצרים החל ממבחר גדול של צעצועים לכל הגילאים, ציוד לקראת 'חזרה לבית הספר' וכלה בספרי לימוד משומשים וחדשים".
גביזון הוסיף: "כי המטרה היא שרשת כפר השעשועים תהפוך לנקודת ה-One Stop Shop בכל הקשור לחזרה לבית הספר. נקודה אחת, בה ניתן לרכוש במרוכז ובנוחות את כל המוצרים לבית הספר במחירים מוזלים ואטרקטיביים במיוחד".
עומר קריזה, מנכ"ל בוקמרקט: "פרויקט בוקמרקט נולד מתוך רצון להנגיש את חומרי הלימוד ולהקל על ההורים והתלמידים הנושאים בנטל הכספי. הפרויקט פועל בהצלחה מזה שלוש שנים בכ-100 בתי ספר. המהלך עם כפר השעשועים נועד לתת מענה לביקוש הולך וגובר של הורים ותלמידים, שאינם בהסדר עם בתי הספר להוזלת עלויות חומרי הלימוד".
אודות בוקמרקט
פרויקט בוקמרקט, המתקיים זאת השנה השלישית בבתי ספר יסודיים וחטיבות, מבוסס על רעיון של השאלת ספרי לימוד והעברתם מתלמיד לתלמיד בבית הספר בסוף השנה. כך נחסך מההורים הצורך לרכוש כל שנה מחדש ספרים יקרים ולהתרוצץ שעות בין חנויות ספרים או לחפש באתרי אינטרנט. התלמידים מקבלים בתחילת השנה את כל הספרים עטופים ותקינים ובנוסף חוברות עבודה נקיות ומחזירים את ספרי הלימוד עם תום שנת הלימודים. כך, שנה אחרי שנה, עד סיום לימודיהם. החיסכון הכספי בהשאלת ספרי הלימוד מתבטא במאות שקלים לתלמיד ובאלפי שקלים למשפחה.
גם השנה, יתרום הפרויקט 5% מכלל הכנסותיו למען משפחות ותלמידים מעוטי יכולת בסכום כולל של כ-400 אלף שקלים. כתובת אתר בוקמרקט: www.bookmarket.co.il.

תאריך:  18/07/2010   |   עודכן:  18/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רונית תירוש
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות נוספות
הציבור כולו ישלם עבור חינוך  /  עידן יוסף
שת"פ בין המשביר לצרכן לאופיס דיפו  /  דניאלה רייבנבך
קרביץ תפתח 34 ירידי "חזרה לבית הספר"  /  אלעזר לוין
הפרעת קשב וריכוז - נקודות מבט  /  רון גילעם
שלום כיתה א'?  /  דניאל אברון
מעורבות בטרם פורענות  /  אבי קמינסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il