X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מארגני הפסטיבל
▪  ▪  ▪

פסטיבל האוכל הכשר הגדול בישראל חוזר שוב גם הקיץ, בהשקעה של מיליון וחצי שקלים, לאחר שזכה להצלחה עצומה בפעמיים הקודמות בהן התקיים, בעיר פתח תקוה, ומשך אליו למעלה מ-50 אלף מבקרים בכל פעם.
אומר שאול יהלום: "עוד ועוד מסעדות המציעות אוכל כשר נפתחות ברחבי הארץ, שפים מובילים מצטרפים למגמה המתחזקת של תפריטים כשרים במסעדותיהם ואנו מקבלים פניות ממסעדנים רבים להשתתף בפסטיבל. רשויות רבות פנו אלינו בבקשה לארח את הפסטיבל, ובחרנו לשתף פעולה עם עיריית נתניה, שראש העיר שלה, מרים פיירברג, מאמינה מאוד באיכויות הפסטיבל ובחוויה המיוחדת שהוא מעניק".
בפסטיבל הצבעוני והסוחף, אליו צפויים להגיע עשרות אלפי מבקרים, מציעות עשרות מסעדות כשרות את תפריטיהן לקהל, במחירים שווים לכל נפש - עד 25 שקלים למנה וכן מנות משפחתיות משתלמות במיוחד. הכניסה חופשית.
המסעדות ודוכני האוכל יציעו שפע ססגוני של טעמים וריחות ממטבחים שונים - אסיאתי, איטלקי, ים תיכוני, מזרחי ועוד, שמני זית, גבינות ותבלינים, שוקולד, קרפים ועוגות, מיצים ומשקאות, כלי מטבח וציוד עזר - כולם יציגו את המגמות וההתפתחויות הרבות שחלו בתחום האוכל הכשר בארץ בשנים האחרונות. בין המסעדות המשתתפות: מסעדת אי זוגי של השף איתן מזרחי, אנג'ליקה, גבריאל, לגוטה, מרקש, אל גאוצ'ו, מסעדת פסטורלי, טרנטינו, גברת סושי, צ'ילי, אנג'ל, שיפודי התקווה ועוד ועוד!
בפסטיבל, שיפתח בשש בערב וימשך אל תוך הלילה, תפעל בכל יום בשעה 20:00 במת אמנים עם הופעות פתוחות לקהל. כמו-כן, שדרת נגני מוזיקה חיה תנעים את האווירה, מתחם ג'ימבורי ירגש את הילדים הקטנים ועוד ישולבו מגוון אטרקציות לכל המשפחה. לצד דוכני האוכל יתקיים גם יריד אמנים ססגוני.
השר לשעבר שאול יהלום ואיש העסקים דב פליישמן, מיוזמי הפסטיבל גאים כי הפסטיבל מתקיים זו השנה השלישית ומבסס את מעמדו כפסטיבל אוכל מצליח בנוף הפסטיבלים המקומי. "בכל ירידי האוכל הגדולים, אוכלי הכשר נשארים וחצי תאוותם בידם, ללא אפשרות ליהנות מכלל המנות המוצעות. יזמנו את פסטיבל 'לאכול כשר' על-מנת שכולנו יחד נוכל ליהנות מיריד אוכל ענק, איכותי ומהנה, באווירת 'כל ישראל חברים'. אנו מזמינים את כל הציבור, גם מי שאינו מקפיד ביום-יום על כשרות, להגיע ליריד ולגלות את טעמו המשובח של האוכל הכשר בישראל. יהיה טעים, עם תעודות!".
"לאכול כשר", פסטיבל הגורמה הכשר של ישראל. יזמים: דב פליישמן ושאול יהלום, מתקיים בשיתוף עיריית נתניה ובהפקת אלטר דניאל - יוזמות תרבות בימוי והפקה.
טיילת חוף ארגמן, נתניה. 17-19 באוגוסט 2009, 18:00-23:00, הכניסה חופשית.

תאריך:  22/07/2010   |   עודכן:  22/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il