מאוחדת יוצאת מחר בקמפיין בפריסה ארצית תחת הסיסמא "לילדים מכל הלב". הקמפיין מציג סל שירותים למבוטחי מאוחדת, כאשר הוא שם במרכז את השירותים לילדים. הקמפיין, הנשען על היתרון המוכח של מאוחדת בתחום השירות, מציג את איכות, נגישות וזמינות השירות למבוטחי מאוחדת בדגש על ציבור הילדים.
הקמפיין חושף לראשונה את המיתוג החדש של מאוחדת ואת השפה התקשורתית שלה, תוך שימוש באייקון הלב החובק שבלוגו החדש של מאוחדת.
הקמפיין שנועד להציג את מגוון השירותים הבריאותיים המיועדים לציבור הילדים וההורים, יעלה גם במגזר החרדי ובמגזר הערבי, תוך התאמת מסרים וניראות.
לדברי שמואל מועלם מנכ"ל מאוחדת: "לנו במאוחדת חשוב בראש ובראשונה לתת את מלוא תשומת הלב לרמת השירות הרפואי האיכותי שלנו, לכל ציבור המבוטחים ובכל הגילאים. גם בקמפיין החדש בחרנו להדגיש את יתרונותיה של מאוחדת אשר זוכה במקום הראשון בכל סקרי שביעות רצון בקטגוריית השירות ללקוח. הקמפיין החדש מציג את השירות המוצע למבוטחי מאוחדת שיא, המציע מרפאה עד אליך - ביקור רופא ובדיקות מעבדה עד הבית, את טיפולי השיניים המשמרים הניתנים חינם עד גיל 12 למבוטחי מאוחדת שיא ועד גיל 8 לכלל ילדי מאוחדת, את אתר האינטרנט הידידותי 'עולם הילדים' - המציע מרפאה אינטרנטית להורים וילדים ובה מבחר תשובות לשאלות בריאות מטרידות. האתר, שמציג מבחר המחשות חדשניות מעניק מידע נרחב ומענה לשאלות בנושאי בריאות מגוונים, את "ביטוחו"ל" - המבטיח חופשה נעימה ושלווה עם ילדים גם בנסיעות לחו"ל ועוד".
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום JWT ויכלול פרסום בשילוט חוצות, עיתונות, רדיו ואינטרנט בהיקף השקעה של כ-2.5 מיליון שקלים.