רשת ריקושט, שהינה הרשת המובילה בישראל בתחום ציוד תרמילאות, פנאי וטיולים, יוצאת בימים אלו בקמפיין תרמילאות תחת הסיסמא "צ'פר את המוצ'ילר" ובהשקעה של כ-500,000 שקלים.
הקמפיין הינו בשיתוף פעולה עם חברת אופיר טורס ואל-על ויתמקד במבצע ייחודי עבור קהל המוצ'ילרים - 200 דולר במתנה לרכישת כרטיס טיסה של אל על למגוון יעדי תרמילאות וביטוח בחברת אופיר טורס (לכל הרוכש בסכום של 100 שקלים ומעלה בריקושט). בנוסף יוצעו מגוון מבצעים על ציוד תרמילאות מקצועי.
הקמפיין יעלה בתחילת חודש אוגוסט - חודש המהווה פיק בהזמנת טיסות על-ידי צעירים ליעדי תרמילאות רבים. קמפיין הפרסום יעלה באתרי האינטרנט השונים, שילוט חוצות וקידום מכירות בנקודות המכירה.