ביטוח ישיר בפרסומת חדשה ושישית בסדרת הקמפיינים בהם מופיעים מוזיקאים מפורסמים בסיטואציות ביטוחיות קומיות. סרטון הפרסומת החדש עולה לרגל השקת סל שירותים דיגיטליים מתקדמים ומגוונים של ביטוח ישיר ב-web בסלולרי ובטלפון ומככב הזמר שלמה גרוניך עם השיר "שירים פשוטים".
גרוניך מצטרף לנבחרת הזמרים שהופיעו בסדרת הפרסומות של ביטוח ישיר ובהם: דיויד ברוזה עם השיר "יהיה טוב", אבנר גדסי עם השיר "נפרדנו כך", מתי כספי עם "לא ידעתי שתלכי ממני", בועז שרעבי עם השיר "לתת", מני בגר עם השיר "זה היה ביתי". הקמפיין, תחת הכותרת: "חיים פשוטים עם שירותים דיגיטליים", באמצעות שלמור אבנון עמיחי Y&R ומוערך בכ-500,000 דולר.
על הסרטון:
בסרטון נראה גרוניך כאשר הוא מתעורר באמצע הלילה, עדיין קצת ישנוני, מתיישב ליד הפסנתר ומתחיל לנגן ולשיר... כולו מרוכז בשיר ולא שם לב לצמד הגנבים שמרוקנים בינתיים את ביתו ואף מכינים לעצמם קפה תוך כדי שהוא שר. כשהגנבים מסיימים את מלאכתם, הם יוצאים מהבית ולא שוכחים לכבות את האור. רק אז גרוניך שם לב שמשהו קרה... שמישהו גנב את חפציו בזמן שהוא ניגן ושר. קריין ביטוח ישיר: שלמה... כולם אוהבים דברים פשוטים! ביטוח ישיר מציגה שירותי דיגיטליים שיהפכו לך את החיים להרבה יותר פשוטים!
קרדיטים: מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי; סמנכ"ל קריאייטיב: צור גולן; מנהל קריאייטיב: עמית גל; קופירייטר: פול פשקובסקי; ארטדיירקטור: רן קורי; מנהלת לקוחות: טל פישביין; סופרוויזרית: הדר חורש; תקציבאית: יערה כהנשטם; ראש צוות פלנינג: יוני להב; פלנר: זוהר רזניק; מפיקת משרד: מרינה אקילוב; במאי: רני כרמלי; חברת הפקה: אוג; בית פוסט: גראוויטי. יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.
ביטוח ישיר נוסדה בתחילת שנות ה-90 כחברת הביטוח הישיר הראשונה בישראל. מאז מובילה החברה קו של חדשנות עסקית ושירותית בכל תחומי עיסוקיה ובכך קובעת סטנדרטים חדשים בענף כולו. ביטוח ישיר פועלת במספר תחומים מרכזיים ובהם: ביטוח רכב חובה, ביטוח רכב רכוש וביטוח דירות רכוש. החברה גם עוסקת בשיווק פוליסות ריסק, אובדן כושר עבודה, מחלות ותאונה, חיסכון, ביטוחי בריאות וביטוח נסיעות לחו"ל. עוד מציעה החברה מוצרים נוספים בעסקי הביטוח הכללי ובהם: ביטוח עסק מקיף, ביטוח חבויות מעבידים וצד ג'.