קבוצת Start תשוק את מדיית הפרסום של Yahoo בישראל. הזכיון שקיבלה הקבוצה מאפשר להציג לגולשים הישראלים פרסומות בשפה העברית, המותאמת במיוחד לחתך האוכלוסיה המצאים.
Start תשווק את מדיית הפרסום של יאהו, על-פי הסכם עם חברת מגן ורומח בבעלות תמיר אשל, המשמשת כנציגת Yahoo בישראל.
עם האתרים הנמנים על רשת יאהו: מדריך האתרים ומנוע החיפוש של Yahoo!, אתר Geocities, אתר העסקים Yahoo! Finance, שרות הדואר האלקטרוני ושרות המסרים המיידים Yahoo Messenger ועוד.
לדברי מנכ"ל Start אראל בן-צדוק, בעקבות ההסכם תוכל החברה להציע למפרסמים בישראל גישה לקהל גולשים גדול ואיכותי ביותר, המונה, על-פי נתוני נילסן נטרייטינג כחצי מיליון משתמשים שונים בחודש. לדברי בן-צדוק, קהל הגולשים הישראלי של Yahoo, אשר נחשף לפרסומות ישראליות, מאופיין כקהל בוגר, משכיל במעמד סוציו-אקונומי גבוה.
בן-צדוק הוסיף, כי אפקטיביות הפרסום בעברית באתר אינטרנט בשפה זרה דומה למצב שבו ישראלי הולך בחו"ל ורואה מסעדה עם שלט בעברית. ההיענות לפרסום במצבים כאלה היא גדולה באופן משמעותי מפרסום בערוצים מקבילים.
בן-צדוק ציין, כי מחלקת הפרסום והמכירות הגדילה בצורה משמעותית את הכנסות החברה ומובילה אותה לרווחיות. לדבריו, הוא בטוח כי גם עם יצליחו לבצע עבודה מוצלחת ודומה עם מדיית הפרסום של Yahoo.