X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אשרא
▪  ▪  ▪
צבי חלמיש [צילום: יח"צ]

דירקטוריון חברת אשרא לביטוח סיכוני סחר חוץ אישר פה אחד את המלצת ועדת האיתור לבחירתו של צבי חלמיש כמנכ"ל חברת אשרא. ועדת האיתור שכללה את נציג רשות החברות הממשלתיות והיועץ המשפטי של אשרא, בחנה עשרות מועמדים אשר הגישו את מועמדותם לתפקיד.
שר התמ"ת, בנימין (פואד) בן-אליעזר בירך על המינוי. "חברת אשרא פועלת לביטוח סיכוני סחר חוץ ומסייעת ליצואנים ישראלים בפעילותם המסחרית ברחבי העולם. תרומתה של אשרא בולטת בעיקר בתקופות משבר כלכלי וכן בסיוע ליצואנים מול שווקים בעליי רמות סיכון גבוהות המתקשים לקבל שירות מקביל מהשוק הפרטי, במקרים אלו התערבותה של המדינה הכרחית לשם תמיכה בפעילות השוטפת של היצואנים הישראלים ובפתיחת שווקים חדשים".
שר האוצר יובל שטייניץ הדגיש: "חלמיש הינו איש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר ויסייע לממשלה לממש את מדיניותה בעידוד היצוא בתקופה בה, הסחר העולמי עומד בפני אתגרים משמעותיים. בשנה האחרונה הגדלנו משמעותית את ערבות האוצר לאשרא, לצורך ביטוח עסקות בשווקים שרמת הסיכון בהם גדולה".
צבי חלמיש, בן 45, נשוי ואב לשלושה ילדים, שימש בתפקידו האחרון כנציג החשב הכללי בניו-יורק. במסגרת זו טיפל בגיוס החוב החיצוני באמצעות ארגון הבונדס, גיוס בשווקים החיצוניים, שמירת קשר עם המשקיעים המוסדיים, ארגון כינוסים ומשלחות. כמו-כן היה אחראי על התקציב וכוח-האדם של כלל המשלחות הכלכליות בצפון אמריקה. בתפקידו הקודם, במשרד האוצר, שימש כסגן החשב הכללי והיה אחראי על פרויקטי התשתית. ועל כך הוא זכה להערכה רבה במשרד האוצר.
בתקופתו קודמו הפרויקטים: כביש 431, קטע 18 בכביש חוצה ישראל, מתקן ההתפלה בחדרה, רכבת קלה בירושלים ועוד. כמו-כן שימש כיו"ר הדירקטוריון של קרן ההשתלמות של המהנדסים ושימש כמרצה באוניברסיטה העברית בחוג למינהל עסקים. למר חלמיש תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה ומוסמך במינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית. בוגר תוכנית מימון בינלאומי אוניברסיטת ניו-יורק.
חברת אשרא הממשלתית הגדילה בשנה החולפת באופן משמעותי את היקף העסקות שלה וזאת במטרה לעזור ליצואנים להתמודד עם המשבר הכלכלי והמיתון הכלל עולמי. בשנה החולפת אשרא אף סייעה לפתוח שווקים חדשים עבור היצואנים הישראלים והוסיפה לרשימת יעדי היצוא החדשים מדינות כגון בלורוס, אתיופיה וגאנה.

תאריך:  01/09/2010   |   עודכן:  01/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il