X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הוט
▪  ▪  ▪
מתוך הסדרה [צילום: יח"צ]

רגע לאחר עלייתה בארה"ב, בבכורה המצליחה ביותר לסדרה של רשת "Showtime" מזה 8 שנים, הוט גאה לבשר על רכישת זכויות השידור של הקומדיה החדשה "The Big C", בכיכובה של לורה ליני, זוכת פרסי ה"אמי" ו"גלובוס הזהב". הסדרה תעלה במהלך השנה הבאה בהוט.
פרק הפתיחה של הסדרה, ששודר בשבוע שעבר בארצות-הברית ובוים על-ידי הבמאי והתסריטאי זוכה האוסקר ביל קונדון ("אלים ומפלצות", "שיקגו"), היה לבכורה המצליחה ביותר של הרשת בשמונה השנים האחרונות, עם נתון מרשים של 1.5 מיליון צופים, בנוסף ל-1.6 מיליון צופים שצפו בו באתר הרשת שבועיים לפני השידור. ה"New York Times" תיאר אותה כ"אחת הסדרות הלא-קונבנציונליות של Showtime". הסדרה עובדת בגלל הכתיבה החזקה והאמינה שלה, וגם בגלל ליני, שלעיתים נדירות אם בכלל משמיעה תו שגוי".
את "The Big C", הקומדיה האפלה של רשת הכבלים "Showtime", מי שהפכה בשנים האחרונות לאחת המובילות בכל הקשור לסדרות איכות כמו "קליפורניקיישן" ו"האחות ג'קי", יצרו ג'ני ביקס ("סקס והעיר הגדולה") ודארלין האנט. בסדרה מככבת שחקנית הקולנוע לורה ליני ("המופע של טרומן", "מיסטיק ריבר", "אהבה זה כל הסיפור"), זוכת שלושה פרסי "אמי" ופרס "גלובוס הזהב", שבמהלך הקריירה שלה הייתה מועמדת שלוש פעמים לפרס האוסקר.
לצד ליני מופיעה שורה מכובדת של שחקנים מובילים - אוליבר פלאט ("2012", "פרוסט/ניקסון") וגבורי סידיבי, שהייתה מועמדת השנה לפרס האוסקר על תפקידה הראשי ב"פרשס". בפרקים הבאים יככבו סינת'יה ניקסון ("סקס והעיר הגדולה") וליאם ניסן, בהופעת אורח טלוויזיונית נדירה. אליהם מצטרפים אידריס אלבה ("הסמויה"), בריאן קוקס ("אקס מן 2"), פיליס סומרוויל ("ילדים קטנים", "הסיפור המופלא של בנג'מין באטן"), ריד סקוט ("My Boys") וג'ון בנג'מין היקי ("ידוע לשמצה").
העלילה מתרחשת בפרברים של מיניאפוליס. לקטי ג'יימיסון (42) יש שנה לחיות. היא כבר ניסתה להיות הרעיה, האם והמורה המושלמת, ומבלי לשים לב הפכה לאישה מאופקת, קונסרבטיבית וקשוחה שחיה בשגרה נוחה, אפרורית ומשעממת. דווקא מחלת הסרטן הסופנית שאובחנה אצלה, גורמת לה למצוא תקווה והומור. בניסיון לגלות את הצד המצחיק במחלה העצובה ביותר, קטי מחליטה שמרגע האבחון והלאה עליה לעשות שינויים דרסטיים שהייתה צריכה לעשות מזמן בחייה. היא כבר לא תהייה השקולה ולא תרצה איש, אלא תעשה בחירות אנוכיות שיתאימו אך ורק לצרכים שלה. הזמן יקר, וזה הזמן שלה להגיד לאחרים מה שבא לה, לעשן ולזלול, וכמו שבחרו יוצריה כסלוגן של הסדרה, "לתפוס את החיים בביצים".

תאריך:  02/09/2010   |   עודכן:  02/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עיינה פלג
- הודעה מטעם הקמפוס האקדמי אחוה
רויטל מרסיק
- הודעה מטעם מעבדות צוף גלובוס
סיגל אוברמן
- הודעה מטעם גלריה הקיבוץ
יהונתן וולף
- הודעה מטעם רשות השידור
רון וינברג
- הודעה מטעם הוט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il