X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Cal
▪  ▪  ▪

חברת Cal יוצאת השבוע במהלך שיווקי חדש - כרטיס 1+1 מתנה ליותר מ-90 הצגות מובילות לילדים, במשך שנה שלמה, בכל ימות השבוע, כולל שבתות וחגים, ובפריסה ארצית. מדובר במהלך שיווקי חדש הממשיך את “אטרקציות 1+1 מתנה כל השנה", המהלך אותו השיקה Cal בתחילת 2010, ובו היא מעניקה ללקוחותיה כרטיס שני במתנה למגוון אטרקציות מדן ועד אילת (בפארקי מים, מוזיאונים, אתרי טבע, מכוני ספא ומרכזי מבקרים). בקמפיין 1+1 הנוכחי, מוצעות למעלה מ-90 הצגות בהשתתפותם של מיטב כוכבי הילדים: יובל המבולבל, קופיקו, הדוד חיים, רינת גבאי, דיג דיג דוג, טובי דובי, חגיגת השירים של דתיה ועוד.
מסקר שערכה חברת Cal בקרב אמהות לילדים בגילאי 2-14, באמצעות מכון "הגל החדש", עולה כי צפייה בהצגות ילדים דורגה על-ידי למעלה משליש (33.5%) מהן כפעילות התורמת באופן הגבוה ביותר להתפתחות ילדיהן. 80% מהמשתתפות הסכימו עם המשפט: "הילדים שלי מאד אוהבים לצפות בהצגות". 27.4% מהאמהות לילדים בגילאי 2-7 שנים בחרו בצפייה בהצגה כפעילות המועדפת על ילדיהן בשעות הפנאי. במקום השני, עדיין נמצאת הטלוויזיה עם 21.6%, משחקי המחשב הגיעו למקום השלישי עם 10.0% ואילו צפייה בסרטי קולנוע דורגה במקום הרביעי עם 5.5% כפעילות שבה הילדים הכי אוהבים להשתתף. לשאלה "כמה פעמים בשנה האחרונה הלכת עם ילדך להצגת ילדים”, נמצא כי התדירות הממוצעת בקרב כלל המשיבות עומדת על 2.8 פעמים.
יחד עם הממצאים, מודיעה Cal על השקתו של המהלך השיווקי החדש, מהלך הצפוי להגביר את השתתפותם של הורים עם ילדיהם בפעילות הפנאי, שלדעתם תורמת להתפתחותם באופן הגבוה ביותר.
אבי צימרמן, סמנכ"ל השיווק של Cal: "לאור סקר השוק שערכנו, הבנו כי הצגות ילדים הם דרך בילוי מועדפת בקרב משפחות צעירות. עם זאת, חוסר ההתאמה בין החשיבות שיש לפעילות ובין כמות הפעמים בפועל בהן בילו הילדים בהצגות, עשוי להצביע על ההשפעה שיש להוצאה הזו על התקציב המשפחתי. המהלך החדש שיזמנו, מחזק את הקו האסטרטגי ש-Cal מובילה בשנתיים האחרונות, תחת המסר 'Cal לחיות נכון', המאפשר לתכנן את התקציב באופן אחראי ומבוקר, תוך כדי שמירה על איזון פיננסי וחיסכון אמיתי".
איך נהנים מכרטיס שני במתנה?
אופן מימוש ההטבה פשוט, נוח ומהיר: נכנסים לאתר Cal בכתובת www.cal-online.co.il, בוחרים הצגה ומזמינים כרטיסים, כאשר אין כל הגבלה לגבי מספר ההצגות השונות שניתן לממש במהלך השנה. כמו-כן, זו הפעם הראשונה שחברת אשראי מאפשרת לבצע את כל תהליך הרכישה, כולל תשלום מאובטח באתר אחד. ההטבה מותנית במחזור חודשי של 1,500 שקלים וניתנת לכל מותגי כרטיסי האשראי של Cal (ויזה, מסטרקארד ודיינרס).
המהלך השיווקי מגובה בקמפיין אינטרנט וקמפיין רדיו שיעלו ב-5 בספטמבר.

תאריך:  02/09/2010   |   עודכן:  02/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il