celio, רשת אופנת הגברים הבינלאומית, המפעילה כ-30 סניפים ברחבי הארץ, מתרחבת ופותחת סניף חדש בקניון שרונים בהוד השרון בהשקעה כוללת של כ-600,000 שקלים.
הסניף החדש יעוצב ברוח המותג ובכפיפה לעקרונות העיצוב הבינלאומיים של הרשת, אשר נקבעו על-ידי חברת העיצוב Saguez & Partners.
שגיב שקד, מנכ"ל רשת celio בישראל, מוסרת: "במהלך השנה האחרונה, שהייתה לא קלה לשוק האופנה המקומי, המותג celio הצליח לשמור על מעמדו ועל קהל הלקוחות הנאמן והקבוע שלו, ואף הגדיל את פעילותו בישראל. זאת אני זוקפת לאופי המותג, המצליח לשלב בין אופנה לפונקציונליות והינו VALUE FOR MONEY במובן שהוא מגוון, איכותי ומתאים לכל כיס. אנו צופים כי במהלך השנה הקרובה המותג יגדיל את מודעתו בישראל וימשיך לצמוח מעצם היותו מותג האופנה היחיד בישראל הפונה לגברים בלבד ובהתאם הינו מקצועי ועונה על כל שגבר צריך בתחום ההלבשה".
רשת אופנת הגברים הבינלאומית celio מונה כיום כ-600 חנויות, הפרושות על יותר מ-40 ארצות בכל רחבי העולם. הרשת, אשר הוקמה לפני כ-20 שנה, מתמחה בעיצוב וייצור של אופנת גברים. מאחורי הקולקציות עומדים 15 מעצבים, המציגים בכל שנה 4 קולקציות שונות. בכל קולקציה מצויים כ-500 דגמים, כאשר 80% מהם חדשים לחלוטין. בידולה של הרשת בישראל נשמר בהיותה המותג הקמעונאי היחיד המציע פריטים אופנתיים לגברים בלבד. הסגנון של celio מאופיין בארבעה קווים עיצוביים נפרדים - הספורטיבי-יומיומי, הקז'ואל העכשווי; העסקי האותנטי; וקו האביזרים המשלימים.