סימונס יצרנית המזרן הטוב ביותר בעולם - יוצאת בפיתוח חדשני וחושפת אותו לקהל צרכניה בקמפיין טלוויזיה ובמודעות בעיתונים.
סרט הפרסום מציג את האנאלוגיה שבין גלידה מפנקת שעליה נשפך שוקולד- כשברקע נשמעת הקריינות- "כל פינוק יכול להיות מפנק יותר" לבין מזרן סימונס שעליו נוספת שכבת פינוק בעובי 10 ס"מ - הגבוהה ביותר בשוק.
בסרט משולבים היתרונות המוצריים של המזרן, ומבצע מכירתי אטרקטיבי - 50% הנחה על סדרת האקסטרא טופ לחודש בלבד.
על סדרת המזרנים “EXTRA TOP”:
המזרנים בסדרת “EXTRA TOP” בנויים מקפיצים מבודדים מסדרת Beautyrest, שכבת נוחות מפנקת בגובה של 10 ס"מ (הראשון מסוגו בשוק), שכבת בסיס לספיגת זעזועים ותנודות, יריעת לטקס, בד ז'קרד בלגי משובח.
סדרת המזרנים “EXTRA TOP” מאופיינת בתחושת הרכות והפינוק שלה, תחושה זו נוצרת בשל שכבת הפינוק העבה במיוחד ובשל יריעת הלטקס. מראה המזרן הוא יוקרתי במיוחד בשל הבד הייחודי , תפירת הלוגו על גבי המזרן ועובי המזרן.
סדרת המזרנים “EXTRA TOP” נמנת עם מזרני ה-No Flip - מזרנים שאין צורך להופכם כמו את יתר המזרנים.
בסדרה ניתן עכשיו למצוא את מזרן הלוטוס וברשת סימונס גאלרי ניתן למצוא את גאלרי לוטוס.
קרדיטים
משרד פרסום: גיתם/BBDO
סמנכ"ל: ערן גרינברג
סופרווייזר: יגאל צלאל
תקציבאי: ניר צולה
ארט דיירקטור: אורנה נמירובסקי
מנהל קריאייטיב: יותם שרון
קופירייטר: רומם סרנגה
מפיקה: איבונה קרוגליאק.