מותג ג'ונסונ'ס בייבי משיק בימים אלו אתר אינטרנט אינטראקטיבי חדש המיועד לאמהות לתינוקות ופעוטות (עד גיל 5), בכתובת:
www.24mom.co.il
במסגרת האתר החדש, הפועל תחת הקונספט "אמא 24 שעות", יתבקשו האמהות להעלות תמונות ולשתף את גולשי האתר ברגע האהוב עליהן ביותר במהלך היום עם ילדיהן, במספר קטגוריות: זמן אמבט, זמן עיסוי ומשחק, זמן החלפת חיתול ושעת השכבה.
כל התמונות שיועלו ישתתפו בתחרות נושאת פרסים. מידי שבוע יבחרו 12 זוכים (3 בכל אחת מ 4 מהקטגוריות) אשר יבחרו ע"י גולשי האתר שיצביעו לתמונה האהובה עליהם ויזכו בחבילת מוצרים של ג'ונסונ'ס בייבי. בסיום התחרות (4 שבועות) צוות שופטים יבחר מבין 48 הזוכים השבועיים 4 זוכים סופיים.
4
הזוכים הסופיים יקבלו אספקת מוצרי ג'ונסונ'ס בייבי לשנה שלמה וצילום מקצועי של האם והתינוק, אשר יפורסם בעיתונות, כחלק מקמפיין החברה.