טמפו, יצרנית ומשווקת המותג ג'אמפ, עולה בקמפיין פרסום טלוויזיוני תחת הסיסמה ג'אמפ - אנרגיה טובה להשקת ג'אמפ Ice T, תה קר בשלושה טעמים: אפרסק, תפוח ולימון.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, יעלה לאוויר בטלוויזיה בערוצים 2, 10, ו- 24 למשך שלשה שבועות.
הסרטון, מציג מסיבת בריכה בה מבלים צעירים, חוגגים ונהנים באמצעות משחק התזות ג'אמפ Ice T מאקדחי ענק בצורת בקבוקי המשקה המרענן. הסרט מגלם בתוכו את ערכי המותג: חדשנות, אנרגיה טובה, כיף ורעננות לא שגרתיים, המאפיינים את סידרת ג'אמפ ואת סידרת ה- Ice T.
במקביל, יעלה קמפיין אינטרנטי ברשתות החברתיות הכולל פרסומות, באנרים ותחרות נושאת פרסים. עלות הקמפיין כולו מוערכת בכ - 1.8 מיליון שקלים.
ג'אמפ ice T מכיל אנטי אוקסידנטים טבעיים ממיצוי התה ואינו מכיל חומרים משמרים או צבעי מאכל. סדרת ג'אמפ Ice T מצטרפת למגוון טעמי ג'אמפ בסדרת המשקאות קלים ובהם אפרסק, תפוזים, אשכוליות, דיאט אשכוליות, תות-בננה, ענבים, מנגו-פסיפלורה ותפוחים.