X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת הילדים EPK
▪  ▪  ▪
החנות החדשה בקניון שרונים [צילום: יח"צ]
רשת EPK פותחת סניף רביעי [צילום: יח"צ]

מותג הילדים EPK המונה כיום שלושה סניפי דגל במרכזי קניות אסטרטגיים, פותח בימים אלו סניף רביעי בקניון שרונים בהוד השרון. הסניף משתרע על שטח של 150 מ"ר ובהשקעה כוללת של כ-600,000 ש"ח.
לדברי אדמונד משען, בעלים ומנכ"ל הרשת בישראל: "כחלק מאסטרטגיית התרחבות פעילות הרשת, הסניף החדש נפתח כדי ליצור קרבה מקסימאלית של המותג לקהל היעד, במטרה לתת מענה יומיומי ונגיש לכל צרכי הלקוחות". עוד הוסיף משען: "רשת הבגדים החדשה מביאה חידושים בתחום בגדי הילדים בארץ בעיקר בתמהיל החנויות שלה. פרופורציית בגדי הבנים והבנות תהיה 50/50, כמו-כן אנו מאמינים בחוויית קנייה משותפת ולכן אפשר יהיה למצוא בגדים דומים לתינוקות וילדים".
עוד מסר אדמונד: "בשל הצלחת הסניפים הקיימים של הרשת, ייפתחו עוד 3 סניפים נוספים עד סוף שנת 2010 במרכזי קניות ארציים ואסטרטגיים בכל רחבי הארץ והסניף החדש בקניון שרונים מהווה את יריעת הפתיחה לסניפים הבאים שייפתחו".
EPK היא רשת קונספט המעוצבת בסגנון בוטיק ייחודי המציע בגדים לבנים ולבנות באופן שווה, בבעלותו של איש העסקים אדמונד משען, יהודי ציוני שעלה לארץ עם משפחתו. מלבד שתי הקולקציות הגדולות אשר מעוצבות לחורף ולקיץ, מציעה הרשת שמונה קבוצות נוספות המתעדכנות באופן שוטף וגורמות ללקוחות לשוב ולבקר בחנות מדי זמן מה. הרשת מאמינה כי הדבר החשוב ביותר הוא הקשר עם הלקוח ולכן שומרת על נאמנותם ושביעות רצונם של לקוחותיה.
ערכי המותג EPK מתבסס על שילוש של: עיצוב, מחיר ואיכות: הבגדים מעוצבים בהתאם לטרנדים האחרונים בעולם האופנה ומעניקים תחכום לצד נוחות מקסימאלית, המחיר אטרקטיבי ונמצא מתחת לרמת המחירים המקובלים בשוק הישראלי ביחס לעיצוב ולרמת האיכות של בגדי האופנה. איכות הבגדים היא מגבוהה בשוק. האסטרטגיה המרכזית של הרשת בישראל היא לעשות מהפיכת שירות, כך שהלקוחות ייהנו מהשירות האדיב והמהיר ביותר הבא לידי ביטוי במוכרים מנוסים ואדיבים, מספר רב של קופות בכל סניף ושירות החלפת מוצרים.
כיום, הרשת פועלת בוונצואלה, קוסטה ריקה, קולומביה, אקוודור, ספרד, הונדרס, ברזיל, הרפובליקה הדומיניקית ופרו. מספר הסניפים הרב ביותר הוא בוונצואלה, שמאז 2001 פתחה 20 סניפי דגל בכל רחבי המדינה.
המותג EPK הוא בבעלות של איש העסקים פטריק לרט, יהודי צרפתי, הנשוי לאלכסנדרה, מעצבת הרשת. הוא הגה את הרעיון לפני כ-10 שנים ופתח את החנות הראשונה בקראקס שבוונצואלה.

תאריך:  04/10/2010   |   עודכן:  04/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il