X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם AIG
▪  ▪  ▪
מה עשה אבי קושניר בכלא התאילנדי? [צילום: יח"צ]

חברת הביטוח AIG ישראל, עלתה אתמול בקמפיין לקידום מוצרים ושירותים המספקים ללקוחות החברה מענה מיידי ברגע האמת.
הקמפיין תחת הכותרת "כשתצטרך, AIG תהייה שם בשבילך" יעלה באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן למשך חודשיים, בפריסה רחבה הכוללת טלוויזיה, רדיו, אינטרנט, שלטי חוצות ושילוט ע"ג אוטובוסים, בהיקף כספי המוערך ב 15 מיליון ש"ח.
גולת הכותרת של הקמפיין היא סרטי פרסומות, שצולמו בתאילנד בכיכובם של הפרזנטורים אבי קושניר ומוני מושונוב ועשרות ניצבים מקומיים. הסרטים ימחישו את המסר, שברגע האמת ובשעת הצורך, AIG נמצאת שם עבור לקוחותיה ומספקת מענה מיידי. בסרטים ההומוריסטים נראה קושניר במצבים קיצוניים, למשל- עצור וכבול בכלא התאילנדי, כאשר מושונוב מנסה לחלצו בדרכים יצירתיות, ביניהן באמצעות מסוק מילוט, אך לא תמיד בהצלחה יתרה.
"מחקר רחב שערכנו בקרב לקוחות כלל חברות הביטוח הראה בבירור כי הפרמטרים החשובים ביותר לצרכן לפני החלטה על רכישת ביטוח הינם :רמת שירות, זמינות, אדיבות, מענה מהיר בעת צרה ופרמטרים נוספים, שהמכנה המשותף שלהם הוא רגע האמת", אמר אורי קליין, סמנכ"ל שיווק ומכירות AIG ישראל.
בתחום הביטוח רגע האמת מתחיל ברגע שהלקוח צריך את חברת הביטוח ועד לרגע בו נפתרת הבעיה בין אם מדובר בתאונה, פריצה לבית או אפילו דברים פשוטים כגון החלפת כתובת. מאז ומתמיד AIG שמה את מירב המשאבים על מנת להקל על הלקוח הרגעים אלו ולספק לו את השירות הטוב ביותר. קמפיין זה נועד לשקף לציבור את השירותים המופלאים שאנו מספקים מזה זמן רב ולהמחיש ללקוח שבעת הצורך אנו נהיה שם בשבילו".

תאריך:  07/10/2010   |   עודכן:  07/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il