X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשות הטבע והגנים
▪  ▪  ▪
חתול הביצות, מתוך הסרט "ארץ בראשית" [צילום: משה אלפרט]

תלמידי בתי הספר בכל רחבי ישראל יגיעו לבתי הקולנוע לצפות בסרט הטבע הישראלי הראשון, "ארץ בראשית"- זאת לאחר שיו"ר המזכירות הפדגוגית במשרד החינוך, ד"ר צבי צמרת, הכריז על תמיכתו של משרד החינוך בתכני הסרט וחשיבותו הרבה בהקניית ערכי שמירת טבע ונוף לכל תלמידי ישראל, מכיתה א' ועד יב'. ד"ר צמרת אף יפיץ בקרוב חוזר מנכ"ל בו הוא ממליץ למנהלים ולמורים להקרין את הסרט לתלמידים כחלק מהחינוך והמורשת לאהבת הארץ. בישיבה שהתקיימה לאחרונה במשרד החינוך, בהשתתפות מפיקי ויוצרי הסרט ורשות הטבע והגנים הוחלט כי מחוז תל אביב יהיה הראשון בתוכנית עידוד הקרנת הסרט בקרב מורי ותלמידי ישראל. כמו-כן הוסכם כי בתום כל הקרנה לתלמידים ומורים ייערך מפגש עם יוצר הסרט ו/או מדריכי רשות הטבע והגנים שיספרו מחוויותיהם האישיות במפגש עם הטבע.
"ארץ בראשית" יצא השנה לקולנוע לאחר ארבע שנות עריכה ולא פחות משמונה עשרה שנות צילומים של צלם הטבע משה אלפרט. את הסרט עצמו מלווה קולו של ירון לונדון, לצד שירים מאת אחינועם ניני וגיל דור ומוזיקה מקורית של אורי אופיר בביצוע פילהרמוני מתוזמר ומרשים. עלילת "ארץ בראשית" עוקבת אחר שלשה סיפורי התחדשות של חיות בר הייחודיות לארץ ישראל: הזאבים של רמת הגולן, חתולי הביצה בכנרת והיעלים במצוקי ים המלח. דרך סיפורם נחשף הצופה למחזור החיים המלא במהלך שנה שלמה: החיזור, ההמתנה לדור החדש, הלידה והטיפול בצאצאים. שנה שאין בה טוב ורע, רק מאבק קיומי בלתי פוסק, מלא ברגעי דרמה ובתופעות מרגשות שאי-אפשר להישאר אדישים אליהן. זהו פרויקט חסר תקדים של משה אלפרט, במאי וצלם טבע עטור פרסים בארץ ובעולם, שצילם ותיעד בעלי חיים באזורים שונים ברחבי ישראל בליווי מסור של פקחי רשות הטבע והגנים, אשר עושים ימים כלילות בשמירה על הטבע. הסרט הופק ע"י תותים הפקות בתמיכת שידורי קשת וקרן רבינוביץ' לאמנויות.
אלי אמיתי, מנכ"ל רשות הטבע והגנים: "כמי שמופקדים של שמירת הנוף, ערכי הטבע והמורשת של ישראל, אנו רואים בסרט הנפלא הזה תמיכה באוצרות הטבע הישראלי והוקרה לשומרי הטבע בארץ ובעולם, אשר לבטח יביא לקרוב הקהל הרחב לערכי הטבע ובעקבות כך גם יעודד לשמירתם. לכן שמחנו על הזדמנות לקחת חלק ביצירתו. התמונות המרהיבות של "ארץ בראשית" אכן משקפות את יופייה של הארץ הזו ואת יופיים של דייריה, ואנו מקווים כי הצופים בכלל והתלמידים בפרט, לא יסתפקו בכך ויצאו בעקבותיהן לשוטט בשבילים, בהרים ובנחלים אל ובעקבות גיבורי הסרט - הזאב, היעל וחתול הביצות. אנו מאמינים כי רק מתוך היכרות בלתי אמצעית זו תצמח האהבה לארץ הזו, לנופיה ולבעלי החיים שבה ומתוך האהבה תתחזק בהכרח המחויבות של כולנו לשמירה ולהגנה על אוצרותיה."
טריילר הסרט

תאריך:  22/10/2010   |   עודכן:  22/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליאת זך
- הודעה מטעם אינפומד
ליטל כהן-סריג
- הודעה מטעם הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה
מירה ורדי
- הודעה מטעם מרכז השלטון המקומי בישראל
YES
- הודעה מטעם Yes
רינת שגיא
- הודעה מטעם המרכז האוניברסיטאי אריאל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il