קבוצת שסטוביץ, יבואנית ומשווקת בשמי CALVIN KLEIN בישראל, משקיעה כ-3 מיליון שקלים, ועולה בימים אלו בקמפיין פרסום לרגל השקת הניחוח החדש לנשים מבית המותג BEAUTY.
השקת ניחוח חדש לנשים מבית המותג, נחשב למהלך אסטרטגי, שכן הבושם הנשי הנמכר ביותר בישראל הוא מבית קלווין קליין (אופוריה). על כן, מסע הפרסום יקיף מדיה "מעל הקו" - טלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות, וכן פעילויות קד"מ בסינמה סיטי ובנקודות המכירה בסניפי רשתות הפארם.
את מסע הפרסום של הבושם החדש מבית קלווין קליין, מובילה השחקנית דיאן קרוגר, כוכבת "טרויה" ו"ממזרים חסרי כבוד" עטור הפרסים של טרנטינו.
קרוגר מצטרפת לחבורה מכובדת ובלתי נשכחת של דוגמניות ושחקניות אשר כיכבו במסעות הפרסום האגדתיים של קלווין קליין לאורך השנים, כדוגמת קייט מוס, סקרלט ג'והנסן, כריסטי טרינגלטון, נטליה ודיאנובה, אווה מנדז ועוד. מסעות הפרסום של קלווין קליין נודעים בפרובוקציות שהם מעוררים, ופעמים רבות היוו קרש קפיצה לקריירות של הפרזנטוריות שכיכבו בהן. הויז'ואלים עוצרי הנשימה נצרבו בתודעת הציבור למשך שנים ארוכות.
משרד פרסום: עצמי.