חברת Solgar - ויטמינים, מינרלים ותוספי תזונה, עלתה (1.12.10) בקמפיין לתוסף "מולטי ויטמינים", עם הסלוגן "כל אחד והמולטי ויטמין שלו".
הקמפיין, אשר יעלה באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", בהיקף השקעה של 600 אלף שקלים, יתמקד בנקודות המכירה ברחבי הארץ בשל חשיבותן בתהליך קבלת ההחלטה של הצרכן.
לחברת Solgar משפחת מולטי ויטמינים רחבה המתאימה לכל גיל ולכל צורך. מטרת הקמפיין לשים בפרונט את מגוון המוצרים בקטגוריה, על-ידי מיתוג על מדף ובחלונות הראווה, והתאמתם לקהלים שונים וכך לעשות עבור הצרכן 'סדר' ולהעביר לו מסר ברור לגבי כל מוצר בסדרת המוצרים כדי שיוכל לבחור את המולטי ויטמין המתאים ביותר עבורו.
לכל אחד מאיתנו גוף בעל דרישות וצרכים הייחודיים לו. מולטי-ויטמין אחד לא יכול לתת תשובה הולמת לכולנו, לכן מדעני סולגאר פיתחו כמה וכמה מולטי-ויטמינים המותאמים לצורכיהן הייחודיים של קבוצות האוכלוסיה השונות כמו: מולטי ויטמין לנשים הרות ומניקות, מולטי ויטמין לנשים בגילאי 40+, מולטי ויטמין לנשים צעירות, מולטי ויטמין לבני נוער, מולטי ויטמין לגברים, מולטי ויטמין לעוסקים בספורט ומולטי ויטמין לילדים.