X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ערוץ ג'ים ג'ם
▪  ▪  ▪

לרגל חנוכה ובמהלך חודש דצמבר, יוצא ערוץ ג'ים ג'ם בשיתוף פעולה עם חברת מותק של הפקות. במסגרת השיתוף פעולה, מותק של הפקות יוציאו לשטח את הדמות האהובה על הילדים מערוץ ג'ים ג'ם "סמי הכבאי" למגוון הופעות שיעסקו בזהירות מאש ובאלמנטים נוספים של בטיחות. בתמורה ערוץ ג'ים ג'ם יעניק את שמו למופע ויעניק לילדים עם פרסים מיוחדים כמו בובות ענק, חולצות, חוברות צביעה עם כל הכוכבים הגדולים של הערוץ, צבעי צביעה מיוחדים, בלונים, מדבקות ועוד.
במסגרת ההופעות, יוכלו הילדים ליהנות מחוויה לימודית, לצד הנאה מהמפגש עם הדמות האהובה עליהם וההורים יוכלו ליהנות מפעילות לחנוכה שאינה כרוכה בתשלום.
הסדנאות יתקיימו ללא תשלום במהלך חג החנוכה בתאריכים הבאים:
סמי הכבאי, 8.12.10, רביעי, איקאה נתניה (14:00-12:30).
סמי הכבאי, 9.12.10, חמישי, קניון כרמיאל (17:00).
ערוץ Jim Jam (ערוץ 41 ביס ב-Jim Jam הוא ערוץ טלוויזיה המיועד לגילאי טרום בית ספר מגיל שנה עד שש שנים, להוריהם ולמטפליהם. הוא המלווה האידיאלי להורים, מספק סביבה כייפית ובטוחה לילדים. הערוץ משדר תוכניות ברמה גבוהה עם מיטב הכוכבים של הילדים כמו בוב הבנאי, תומס הקטר, אנג'לינה בלרינה, בארני וסמי הכבאי. התוכניות של JIM JAM נוצרו במיוחד לתרום ליכולות הרגשיות, האינטלקטיות והחברתיות של הילדים. הערוץ משדר 24 שעות כחלק מחבילת הבסיס של Yes (ללא תוספת תשלום).
Jim jam הינו שיתוף פעולה בין חברת ההפצה והשידור הבינלאומית ChelloZone לבין HIT Entertainment - המובילה בעולם במותגי טלוויזיה לילדים. כוחו של הערוץ ושמו משתקפים דרך תפוצתו הנרחבת בעולם. ביום הולדתו הראשון הערוץ כבר היה ב-50 מדינות וב-10 שפות. מידע על המוצרים ועל המותגים ניתן לקבל באתר האינטרנט www.jimjam.tv.
ערוץ jim jam מיוצג בישראל על-ידי EllaComm, בבעלות עמי אלה. החברה מייצגת ערוצי טלוויזיה זרים נוספים ביניהם ערוץ אקסטרים, ריאליטי, רומנטיקה, בלומברג ועוד.
צ'לו זון (Chello Zone) היא חברת שידור והפצה בינלאומית של ערוצי טלוויזיה תמטיים, המגיעים ליותר מ-325 מיליון בתי אב ברחבי העולם. החברה מייצגת ערוצי טלוויזיה וגם בעלת ערוצים משלה ביניהם ערוץ רומנטיקה, ערוץ ריאליטי, ערוץ אקסטרים (הקיימים בארץ בהוט, ביס ובאורנג') ערוץ ZoneHorror (הקיים בפורטל של אורנג' בבלעדיות בישראל), ערוץ jim jam, ערוץ קלאב ערוץ הנשים והלייף סטייל ועוד.
מותק של הפקות - מבית היוצר של הפסטיגל ומותק של פסטיבל. מחזיקים במיטב מותגי הילדים מכל ערוצי הילדים ומיטב כוכבי בילדים כגון: "שי ורועי", "מותק של יומולדת", "הפיג'מות" ועוד.

תאריך:  07/12/2010   |   עודכן:  07/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il