X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אלקטרו
▪  ▪  ▪

ספק אם ברין ופייג', מייסדי גוגל (Google), חשבו שזה מה שיקרה כאשר עמלו על מיפוי אתרי האינטרנט הקיימים ברשת, ב-1996, בחדרי המחקר האפלוליים של אוניברסיטת סטנפורד. הם בוודאי חשבו שהניסיון לחקור מאפיינים מתמטיים של הרשת יביא לשינוי באופן שבו אנחנו מחפשים ומוצאים מידע, אבל החזון הזה תפס חיים משל עצמו, וכיום נראה שכבר מוסכם על הכל כי המהפכה האמיתית שחוללה גוגל היא לאו-דווקא באופן שבו אנחנו מוצאים מידע רלוונטי, כי אם מהפכה בעולם הפרסום.
הקלות שבה כל עסק, גדול או קטן, יכול לקבל חשיפה, היא פשוט בלתי נתפסת, במיוחד לנוכח המדיות המסורתיות, היקרות והמוגבלות שהיו קיימות בעבר. אם תחברו לזה את היכולת להגיע לפלחי שוק ממוקדים בעזרת קידום אתרים ומודעות פרסום בגוגל ותוסיפו את ההשקעה הכספית הקטנה יחסית בערוצים אלו - הרי לכם מהפכה של ממש בעולם הפרסום.
לקרוא נכון את המפה
מכיוון שהרעיון של גוגל פשוט, החלו לצוץ חברות קידום אתרים כמו פטריות אחרי הגשם, והציעו לעסקים את שירותיהם. וכמו בכל תחום שטרם הוסדר ונחשב עדיין פרוץ, גם כאן, רבו השרלטנים על המקצוענים. פרילנסרים וחברות קטנות שברשותן ידע מוגבל ותשתית צנועה, הציעו שירותי קידום לכל דכפין, ורק חברות מעטות שרדו והצליחו להעניק ערך אמיתי ללקוחותיהן.
אחת החברות שהצליחה לקרוא את המפה נכון היא חברת אלקטרו קידום אתרים, מקבוצת פאוורפון, שמשיקה עם תחילת שנת 2011 מותג חדש העונה לשם Seo Design. קבוצת פאוורפון היא היחידה בארץ שקיבלה את התואר הנכסף: משווקת מורשית של Google AdWords, ובימים אלו חברה אלקטרו קידום אתרים, מותג ה-Seo של הקבוצה, עם הפורטל המוביל לעיצוב הבית A-designer, שמפעילה קבוצת לב-אר תקשורת והפקות - וביחד מציעות שירותי שיווק באינטרנט ייעודיים למותגים בענף עיצוב הבית.
הוגה הרעיון, יניב פרץ, מנכ"ל אלקטרו קידום אתרים: "המטרה של המיזם הזה היא להעניק לכל המותגים שעוסקים בעיצוב הבית פתרון של One Stop Shop. זיהינו שמותגים רבים בעולם עיצוב הבית נופלים בין הכיסאות. ואני מתכוון למותגים בעלי שם בעולם הממשי, שלא מצליחים לקבל מענה אמיתי במרחב הווירטואלי, זה חבל כי ברשת האינטרנט יש שפע של הזדמנויות עסקיות למותגי עיצוב הבית. המטרה שלנו היא לספק מענה שיווקי כולל ומקיף ולהביא לקפיצת מדרגה משמעותית למותגים אלו. ואכן, למרות ש-Seo Design יושק רק עם תחילת שנת 2011, קיבלנו פניות רבות של מותגים מובילים בענף עיצוב הבית שכבר הבטיחו את מקומם ואנחנו מצפים לשנות את פני השיווק באינטרנט של כלל המותגים בתחום".
החברה הקימה תשתית ייעודית לטובת המותג החדש - Seo Design ובשילוב עם התשתיות הקיימות של קבוצת פאוורפון, שנוסדה לפני למעלה מ-8 שנים, ואלקטרו שקיימת 4 שנים, התקבלה מכונה משומנת היטב שממונפת לתועלתו של כל אחד מלקוחותיה.
אלקטרו קידום אתרים הוקמה לפני 4 שנים ובשנה האחרונה רשמה נתוני צמיחה מדהימים; חל גידול של קרוב ל-500% במספר הלקוחות, ביניהם מותגים מובילים במשק הישראלי, כמות העובדים גדלה פי 7, כמו-כן החברה נכנסה לתחום ההדרכות ופתחה קורס להכשרת מקדמי אתרים יחד עם Ness-college, ובעקבות כל אלו גם נהנתה מעלייה של אלפי אחוזים במחזורים.
מי שאחראי על קפיצת המדרגה הזו, ומי שמיצב את אלקטרו כחברת קידום האתרים המובילה בישראל הוא יניב פרץ, שמונה לתפקיד המנכ"ל בשלהי 2009: "השקענו מיליונים בפיתוח תשתיות ויצרנו קרקע פורייה שתאפשר למותגים לשגשג ברשת האינטרנט. הצטברו אצלנו ידע, קשרים וכוח שלקוחות קיימים כבר נהנים מהם. היום עם השקת המותג החדש Seo Design גם לקוחות חדשים בענף עיצוב הבית ייהנו מהפירות. אני אישית מאוד מאמין בהצלחה של מותגי עיצוב הבית באינטרנט. זו גם הסיבה שבעטייה חברנו עם הפורטל לעיצוב הבית של לב-אר תקשורת והפקות, שמביאים איתם הבנה עמוקה של השוק, יחד עם המומחיות בענף עיצוב הבית ואנחנו מביאים את המקצוענות בשיווק באינטרנט. ביחד בנינו תמהיל שיווקי מושלם שיעניק זהות ונוכחות אינטרנטית חסרת תקדים למותגי עיצוב. תמהיל ממנו ייהנו גם הלקוחות הקיימים".
אין ספק שגוגל שינתה את כללי המשחק בעולם הפרסום, אך אנחנו רק בתחילת הדרך. השקת המותג החדש Seo Design הינה צעד חשוב בדרך לשינוי ולהבנה שהמרחב הווירטואלי טומן בחובו אינספור הזדמנויות להגדלת הרווחים, ואולי חברות המתמחות בשיווק ממוקד בזירות תחרותיות הן פתרון המחר.

Seo Design
תאריך:  29/12/2010   |   עודכן:  29/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן לבנשטיין
- הודעה מטעם רשת ישרוטל
דסי טננבוים
- הודעה מטעם עיריית ירושלים
המרכז האקדמי כרמל
- הודעה מטעם המרכז האקדמי "כרמל" בחיפה
רן רהב
- הודעה מטעם קבוצת זארה ישראל
רותי מדלעי
- הודעה מטעם גלריית זימק החדשה לאומנות עכשיווית בת"א
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il