ארז פז, מנכ"ל שטראוס מחלבות הודיע (יום ד', 23.3.11) על מינוייה של מיכל איתן לתפקיד מנהלת שיווק המחלבות.
איתן החלה את דרכה בקבוצת שטראוס לפני כ-8 שנים כמנהלת תחום אחלה בחטיבת הסלטים. בהמשך דרכה ניהלה את שיווק מזון טרי בחטיבת בריאות ואיכות חיים. בחודשים האחרונים מנהלת מיכל את שיווק קטגוריות הגבינות היוגורטים והמעדנים.
במהלך שנות עבודתה בחברה מיכל היתה שותפה בהובלת מהלכים משמעותיים ביניהם: השקת שטראוס ירקות ופסטה בשנת 2009 , השקת מחודשת של אחלה ב-2010, כניסת שטראוס לעולם הגבינות בשוק החרדי.