X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם 'מה הבעיה'
▪  ▪  ▪

"מספר הפונים למיון ולעזרה נפשית בחג הוא פי שלושה, מאשר בכל יום אחר בשנה", אומר ד"ר רפי שטרייכר, פסיכיאטר בכיר במרכז לבריאות הנפש נס ציונה, ופסיכיאטר בכיר ב'מה הבעיה'.
"התופעה בולטת במיוחד בפסח בגלל ההתכנסות המשפחתית לסדר", מסביר ד"ר שטרייכר, "המשפחתיות מנציחה את הבדידות והיא קשה כשאול עד כדי כך שיש אנשים המעדיפים להתאשפז ובלבד שלא יישארו לבד. אנחנו רואים גם עלייה משמעותית במקרי האובדנות בחג.
אבל, גם בתוך המשפחות עצמן מצטבר מתח גם לפני וגם אחרי הסדר מסיבות רבות, כמו למשל, ההשוואות בין המוצלחים והפחות מוצלחים, קונפליקטים ישנים צפים אל פני השטח, ההוצאות הכספיות הרבות בחג, הילדים שנמצאים בחופשה וצריך להעסיק אותם. החג יוצר קונפליקטים חדשים ומחמיר קונפליקטים ישנים.
'מה הבעיה' פותחת את הקו למענה טלפוני ללא הפסקה בפסח החל מיום ראשון ה-17 באפריל ועד יום
ראשון, 1 במאי.
שאלות ותשובות
- מה זה 'מה הבעיה'?
זהו ייעוץ פסיכולוגי מיידי בטלפון. לשוחח עם פסיכולוגים, עובדים סוציאלים קלינייים, עובדים סווציאלים, מטפלים משפחתיים וזוגיים ופסיכיאטר בכיר.
אפשר לדבר עם כל אחד מהם על כל הבעיות, ההתלבטויות, המצוקות, המשברים, הטראומות, הכעסים והדילמות שיש לך בחיי היומיום.
- איך זה עובד?
מחייגים למספר 06 06 06 883 012
המענה הטלפוני יפנה אותך את השיחה אל היועץ הפסיכולוגי הפנוי באותו רגע.
- האם אפשר להתקשר גם מהנייד?
בהחלט. החיוב אותו חיוב כמו בקו טלפון רגיל
- האם יש חובה להזדהות?
אין חובת הזדהות.
האנונימיות יכולה לתרום לשיחה פתוחה וכנה יותר מצידך. לשפוך את הלב ולדבר מתוך הלב.
אם החלטת למסור פרטים מזהים - קיימת חובת חיסיון בין המטפל והמטופל. פרטיך יישמרו ולא יימסרו לאיש.
גם בעת חיוב החשבון לתשלום איש לא יידע שהתקשרת אלינו. בחשבון הטלפון יופיע חיוב ל-012
- כיצד מתבצע החיוב לתשלום ?
החיוב מתחיל כאשר היועץ הפסיכולוגי עונה לשיחה.
אין חיוב ואין תשלום על זמן ההמתנה ליועץ הפסיכולוגי.
דיברת 20 דקות - התשלום הוא עבור 20 דקות שיחה בלבד.
החיוב לתשלום ייעשה באמצעות חשבון הטלפון שלך
בחשבון הטלפון יופיע חיוב ל-012
- כמה זמן נמשכת השיחה?
הכללים בידיך. מתי לצלצל וכמה זמן לדבר. אין מסגרת זמן קבועה.
מן הניסיון שיחה נמשכת בסביבות 20-30 דקות, ואולם אם השיחה מתפתחת, הבחירה בידך אם להמשיך אותה או לעצור.
ניתן לבקש מראש מהיועצים הפסיכולוגיים מסגרת זמן ידועה לשיחה - והם ישתדלו לתחום את גבולות השיחה בסביבות הזמן שביקשת.
06 06 06 883 012
פרטים נוספים באתר
www.mahabaya.com

תאריך:  15/04/2011   |   עודכן:  15/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il