אבוט, חברת התרופות האמריקנית מהגדולות בעולם, מעמידה לרשות ההורים את המדע באינטרנט ומעלה בימים אלה אתר חדש למותג מזון התינוקות סימילאק בישראל.
האתר החדש, מציע מגוון כלים מדעים ייחודיים, אשר פותחו על-ידי צוות המומחים של סימילאק במיוחד עבור ההורים. אחד מהכלים החדשניים באתר הוא מפענח החיתול. כלי זה מאפשר להורים לקבל מידע ראשוני לגבי יציאות התינוק.
בנוסף, מציע האתר כלים נוספים המספקים מידע אודות שלבי ההריון, טיפים ועצות, פירוט בנוגע לבדיקות אותן מומלץ לבצע במהלך ההריון, מידע על שלבי התפתחות התינוק מלידה עד גיל 3 שנים ועוד.
בין הכלים שהאתר מציע להורים:
- מפענח החיתול: כלי המאפשר בלחיצת כפתור לקבל מידע והסבר ראשוני על יציאות התינוק, מה תקין ומה לא.
- שלבי ההריון שבוע אחר שבוע: כלי העוקב אחר התפתחות העובר, ונותן מידע נרחב בנושא: תזונה נכונה, השינויים החלים בגוף האישה, מפרט את בדיקות ההריון ומעניק שלל טיפים ועצות בנוגע להתנהלות תקינה במהלך ההריון.
- התפתחות התינוק והפעוט מלידה עד גיל שלוש שנים: מידע לגבי התפתחות מערכת החיסון, התפתחות מוטורית, התפתחות קוגניטיבית, התפתחות רגשית והתפתחות תקשורתית.
- מדריך התזונה: מדריך מקיף הכולל את מדריך ההנקה, התפתחות מערכת העיכול, מדריך תזונה המחולק לפי קבוצות גילאים ומאמרים בנושא תזונה נכונה.
מאמרים נוספים שניתן למצוא באתר האינטרנט החדש של סימילאק הינם בנושאים כגון: הכנה להריון, הכנה ללידה וטיפול בתינוק.
את הקונספט לאתר יצרה חברת האינטראקטיב Qdigital ואת האתר בנתה חברת הטכנולוגיה Kuchi.
סימילאק משווק בעולם מאז 1925. כיום מוצרי סימילאק משווקים בכ-94 מדינות בעולם. כל סדרת ייצור של סימילאק עוברת מאות בדיקות שונות של בקרת איכות עד שהוא מגיע לידי הצרכן.
אבוט (Abbott), יצרנית המותג, הינה חברה גלובלית, העוסקת במגוון תחומים בענף הבריאות. פעילותה מוקדשת לגילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של תרופות ומוצרים רפואיים, לרבות מוצרי תזונה, מכשור רפואי ואבחנתי. החברה מעסיקה קרוב ל-90,000 עובדים ומשווקת את מוצריה ליותר מ-130 מדינות.