X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עיריית חיפה
▪  ▪  ▪
יונה יהב. ראש עיריית חיפה [צילום: המרכז הבהאי העולמי]

מבצעים עבודות ליד הבית שלך ואין לך מושג מה נעשה? רוצה לבלות עם הילד בגן המשחקים השכונתי אבל לא זוכר את היום והשעה בו מתקיימת הפעילות? פנית למוקד העירוני 106 והתלוננת על יתושים מטרידים?
עיריית חיפה החלה ליידע את תושבי העיר באמצעות מסרונים הנשלחים לטלפונים הניידים של התושבים. במסורנים מעדכנת העירייה באופן אישי ובזמן אמת על עבודות, אירועים ושינויים המתבצעים, כאשר ההודעות נשלחות על-פי רחובות שכונות ואזורי מגורים.
כך למשל, נשלחו מסרונים לתושבי שכונות בהן מתקיימים אירועי קיץ בגנים הציבורים. המסרונים כוללים מידע על האמנים המופיעים בכל שכונה, תאריך ושעה. במסגרת פיילוט שנערך בנושא במהלך חודש יוני בו נערכו 3 אירועים בגנים הציבוריים: נשלחו 4224 הודעות SMS , נשלחו 13504 עפיפיות ונתלו 200 מודעות בפתחי הבתים המשותפים.
כמו-כן, נשלחים לתושבים מסרונים על כל עבודה מתכוננת בשכונה, מהות העבודה ותאריך משוער לסיומה. במידת הצורך נשלחות הודעות גם על אירועים בלתי צפויים שעשויים להפריע לשגרת חיי התושבים. כגון: הפסקות מים, עבודות לילה ועוד עבודות המתבצעות באזורי המגורים או העסקים ויש בהם לפגוע גם אם זמנית בלבד באיכות החיים.
המוקד העירוני 106 עבר גם הוא שינוי דרמטי. כל תושב מקבל מעתה מסרון על גמר הטיפול בפנייתו. במקרים בהם לא ניתן לטפל במפגע באופן מידי יקבל התושב שיחת טלפון מהמוקד העירוני אשר בה יסביר המוקדן את סיבת העיכוב, והמשך הטיפול הצפוי בפנייתו.
מנהלת אגף שירות ופניות הציבור נואית בן שמחון, מסרה כי כבר בשבוע הראשון להפעלת השירות נשלחו על-ידי המוקד העירוני למעלה מ - 1500 מסרונים לצד עשרות טלפונים בהם נמסר מידע מפורט על הטיפול בפניות.
לצד המסרונים ממשיכה העירייה לידע את הציבור באמצעות דפי מידע הנשלחים באון אישי לבתי התושבים, שילוט ומודעות בשכונות ומודעות המתפרסמות בעיתונים.
ראש העיר יונה יהב: "עיריית חיפה נחושה להעניק את השירות הטוב והמתקדם ביותר לתושביה כמקובל במגזר הפרטי. במסגרת זו הייתה חיפה לעיר הראשונה בארץ שהפעילה דף פייסבוק בו חברים כיום מספר האוהדים הגדול מכל הערים בישראל המסתכם ב - 24 אלף חברים. דף הפייסבוק כמו המסרונים נועד להרחיב את רמת נגישות שירותיה לתושבים והם משמשים את העירייה לא רק לצורך ידוע הציבור בשגרה אלא גם בשעת חירום כפי שהוכיח את עצמו הפייסבוק העירוני ב"אסון הכרמל" כערוץ התקשורת המוביל בעיר.

תאריך:  04/07/2011   |   עודכן:  04/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יונה יהב / Yona Yahav
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il