חברת לניאדו תקשורת זכתה במדליית כסף בתחרות הקד"מ של גלובס, זו החברה הישראלית הראשונה שניגשה לתחרות וזכתה במדליה.
חברת לניאדו תקשורת, הוכיחה השבוע שהיא בהחלט חברת יחסי ציבור יוצאת דופן בנוף הישראלי.
החברה שפועלת בתחומים רבים של תקשורת שיווקית, הפכה השבוע לחברת יחסי הציבור הראשונה בישראל שניגשה לתחרות הקד"מ "גלובס" שאורגנה על-ידי פורום שיווק.
החברה אף זכתה במדליית כסף בקטגוריית הקד"מ ארוך הטווח היעיל ביותר אקטימל - שטראוס כשהיא מתחרה כשווה בין שווים בין ענקי הקד"מ המקומיים ובראשם פרומרקט, מומנטום, פוגל לוין טרגט מרקט ועוד.
קמפיין קידום המכירות של אקטימל שטראוס מבוצע באחריות שני טשקנט שמנהלת את התחום בחברה.
לניאדו תקשורת הגישה לתחרות, פרויקט נוסף שזכה לפרסום רב בשנה החולפת והוא פרויקט ה"דג המאושר" שהחזיר את הדגים לצלחת למרות הזרמת הביוב לים של תל אביב.