X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חנות הדיוטי-פרי ספורט
▪  ▪  ▪

חנות הדיוטי ספורט בנתב"ג תמכור בלעדית נעלי "פומה" לילדים ותינוקות.
חנות האופנה לילדים בדיוטי פרי ספורט בנתב"ג החלה למכור באופן בלעדי את נעלי "פומה" לילדים ותינוקות. לאור הצלחת המותג במכירת נעלי המבוגרים בחנות הדיוטי פרי ספורט, הוסכם על-ידי, גרונדמן, חברת הייבוא של המותג, על מכירה בלעדית של נעלי הילדים והתינוקות.
אבי מרקוביץ, מנכ"ל הדיוטי פרי ספורט מסר כי: "ההחלטה לייבא ארצה את נעלי הילדים והתינוקות של "פומה" נבעה לאחר מחקר שוק מקיף בו נבדקה התנהגות הצרכנים והצורך להעניק לצרכן הישראלי מוצר חדש, אופנתי ואיכותי של מותג מוביל.
במחקר זה נמצא כי קיימת דרישה גבוהה לרכישת מותג הנעליים לילדים מאחר וקהל המבוגרים כבר מודע למוצר המשלב אופנתיות ולאיכותו והיה רוצה באותה איכות עבור ילדיו, בעיקר בשנות הליכתם הראשונות. כמו כן, תמהיל המוצרים הרחב של המותג הינו בעל אחוזי צריכה גבוהים בקרב קהל המבוגרים, הן בתחום ההלבשה והן בתחום ההנעלה".
עוד הוסיף מרקוביץ כי לפי הנתונים שעלו מסקרי דעת הקהל נמצא כי הצרכן הישראלי שמסתובב בעולם ומודע למותגים הקיימים, מחפש מותגים שאינם קיימים היום בשוק הישראלי, הן בשל מודעות למוצרים איכותיים והן בשל סטטוס של איכות חיים גבוה. כמו כן, ההחלטה נבעה גם מהבנת מגמת השוק והצורך לאמץ סגנון חיים ספורטיבי, בריא ואיכותי.
"בתקופה האחרונה אנו עדים ליותר ויותר רשתות אופנה המפנות את המותג לקהל היעד של הילדים וזה כחלק ממגמה עולמית" הוסיף מרקוביץ. "הילדים הפכו בשנים האחרונות לצרכני אופנה מובילים וחיזוק המותגים המיועדים לילדים מעשיר את עולם התוכן והערכים שלהם. הפנייה של רשתות אופנה לילדים באופן ממוקד באמצעות הקמת רשתות בת מתמחות הנה מגמה שהולכת וצוברת תאוצה בעולם בשנים האחרונות, תוך הבנת היתרונות הגלומים בצרכנים הצעירים בכל התחומים בכלל ובתחום האופנה בפרט".
פומה הינו מותג בינלאומי מוביל איכותי ביותר הנצרך בכל מדינות העולם ומהווה מוצר מבוקש ביותר.
בשלב ראשון של החדרת המותג יוצגו במהלך חודש ספטמבר בחנות הדיוטי פרי ספורט מגוון נעלי הילדים והתינוקות של "פומה" במחירי היכרות. המגוון כולל קשת אדירה של צבעים, מבנה ותכונות המשלבות נוחות מרבית ורכות המתאימה לילדים בגילאים שנה עד 10-12 שנים (מידה מרבית 35).
מגוון הנעליים משלב סגירת הנעל באמצעות סקוצ'ים במגוון גרסאות, רכיסה צדדית ואף פטנט יייחודי בו ניתן להחליף את השרוך הבנאלי בשרוך גומי שהופך את הנעל לקלה לנעילה הן לתינוק ולילד והן להוריו.
השקת קולקציית הנעליים תתקיים במהלך חודש ספטמבר ובחגים ובה תוצגנה הנעליים במחירי היכרות נוחים ואטרקטיביים במיוחד בטווח של 29.99$ - 39.99$.
להשיג בחנות הדיוטי פרי ספורט בנתב"ג בלבד !!!!!!!!!

תאריך:  16/09/2003   |   עודכן:  16/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il