X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טרה
▪  ▪  ▪

מבצע "מלכי המסיבה" של "טרה" יוצא לדרך!
מחלבת "טרה" יוצאת במבצע ייחודי לקידום מותג הנוער "ג'ננה"
בתקציב הנאמד בכ- 1,000,000 ₪.
פעילות הקד"מ תתבצע באמצעות חברת "מיתוס- שובל".
מחלבת "טרה" יוצאת בימים אלה במבצע "מלכי המסיבה" לקידום מותג הנוער של החברה "ג'ננה".
הפרסום למבצע יכלול פרסום ממוקד לבני נוער בתכניות הרדיו האזוריות, שת"פ עם שבועון לנער "ראש אחד", קמפיין אינטרנט וקד"מ בנקודות המכירה ובאמצעות צוותים בבתי ספר תיכוניים ברחבי הארץ, בביצוע חברת הקד"מ "מיתוס - שובל", ובתקציב הנאמד בכ- 1,000,000 ₪.
דני פלד, סמנכ"ל השיווק של "טרה", מסר היום כי: "סיסמת מותג הנוער של טרה - "ג'ננה" היא: שבור את השיגרה שלך. מאחר והשנה עובר כמעט חודש שלם בין חופשת הקיץ הגדולה לבין חופשת החגים , בני הנוער נכנסים לשיגרת הלימודים. חיפשנו פעילות שתשבור את השיגרה של בני הנוער , פעילות שתגיע לשיאה בחגים עצמם. מסיבת "ג'ננה" היא הפעילות המטריפה ביותר.
"כמו כן, המבצע פונה לבני הנוער בצורה מושלמת היות והוא מקיף מגוון רחב של פעילויות פנאי רווחות אצל הנוער: מסיבות ריקודים, חידוני טריוויה, מבצעי איסוף כמו גם אפשרות להגיע למסיבה בה יוגרלו פרסים יקרי ערך, תוך כדי שימוש באמצעי התקשורת הפונים אליהם", הוסיף פלד.
המבצע נערך בשיתוף עם שבועון ראש אחד שיתן חשיפה למבצע, לזוכים ויסקור את המסיבה. במבצע ישנו מסלול בונוס של צבירת נקודות הקשור לתכנים המופיעים בשבועון ראש אחד בלבד. כמו כן תפורסם המסיבה בחמש תחנות רדיו אזורי במהלך השבועות הקרובים. ישנה אפשרות לתחנות לשדר את המסיבה בשידור חי.
קמפיין האינטרנט שמלווה את המסיבה הוא קמפיין אינטראקטיבי בו המשתתפים מקבלים מידע על המסיבה והופכים כיתה משועממת למועדון ריקודים קופצני.
צוותים של חברת "מיתוס שובל" יבקרו במאות בתי ספר ברחבי הארץ , יחלקו פליירים על המסיבה ויספרו עליה. לאחר שיקבעו הזוכים , יגיע צוות של החברה לבית הספר של כל אחד מהם ובטקס מרשים יכתיר אותו/ה כמלכי המסיבה. מעבר לטקס המרשים , יוענקו לזוכה במעמד זה 20 הזמנות ססגוניות בכדי שיוכל להזמין את חבריו להצטרף אליו. טקס זה יערך לכל אחד מאותם 20 שאספו הכי הרבה נקודות ג'ננה.
פרטים על המבצע ניתן יהיה לקבל במספר טלמסר 1212332700.
פרסום המספר יהיה גם על כל אריזות ג'ננה באמצעות מדבקות.
על מבצע "מלכי המסיבה" של מותג הנוער "ג'ננה"
במסגרת המבצע, מוצרי "ג'ננה" המשתתפים במבצע: מעדני ג'ננה ומשקאות החלב של ג'ננה יקבלו מספר סידורי שיופיע על גבי האריזה. מספר זה יאפשר השתתפות בחידון טריוויה טלפוני.כל המטרה היא לצבור כמה שיותר נקודות ג'ננה. כל אחד מ-20 המובילים בחידון יבחרו למלכי המסיבה ויוכלו להזמין 20 חברים למסיבת "ג'ננה" פרטית במועדון נחשב בת"א. המסיבה תכלול הסעות , רקדנים, קעקועי חינה, תקליטן מוביל ועוד.
מבין באי המסיבה בלבד יוגרלו פרסים יקרי ערך וביניהם טיסה זוגית ללונדון וביקור באולפני MTV.

תאריך:  16/09/2003   |   עודכן:  16/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il