X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
את הקמפיין יוביל השחקן שלמה בראבא
▪  ▪  ▪
בראבא בקמפיין לתיירים פלוס [צילום: יח"צ]
[צילום: יח"צ]

אל-על עולה היום (יום ג', 26.6.12) לאוויר עם קמפיין "תיירים פלוס", שיכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות, וידאו באינטרנט (אשר מצטרפים לסרטון ויראלי אשר רץ בשבוע האחרון ברשת בכיכובו של עברי לידר) ומגזרים. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.
את הקמפיין יוביל השחקן שלמה בראבא, שהוא אחד מכוכבי הסרט "הערת שוליים" אשר היה מועמד לאחרונה לפרס האוסקר.
בראבא ילווה את אל על במהלך החודשים הקרובים עם סרטים נוספים שילוו גם את מבצעי המכר של החברה ומהלכים נוספים.
הרעיון הקריאטיבי מבוסס על דמותו הצבעונית של בראבא, שמאז מועמדותו לאוסקר, מתחכך בכוכבים הגדולים ומתרגל לחליפת הטוקסידו והחיים הטובים. דבר אינו מספק אותו כמעט כמו "סטאר עולמי". לא חדרו במלון ולא הסוכן הנאמן שלו, שמנסה לדאוג להגשמת כל רצונותיו עד לרגע בו הוא מוצא עצמו טס במחלקת תיירים פלוס ומגיע אל המנוחה והנחלה.
המסר המרכזי של הקמפיין: "לכל אחד מגיע יותר - מחלקת תיירים פלוס. חוויית טיסה נוחה, מפנקת ונעימה יותר. ישיבה יותר מרווחת, צ'ק אין מהיר והמון הטבות ופינוקים."
דוד מימון, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "השקת מחלקת תיירים פלוס היא חלק מהאסטרטגיה במסגרתה אנו פועלים כל העת לשדרג את המוצר ואת חווית הלקוח באל על. מחלקת השירות החדשה מהווה בשורה של התחדשות וחדשנות לקהל לקוחותינו, נותנת מענה לקהלי נוסעים נוספים ומרחיבה את מגוון האפשרויות לחווית טיסה מועשרת ויוקרתית גם ללקוחות מחלקת התיירים."
עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על: "בעקבות השקת מחלקת שירות חדשה באל על ומיתוגה תחת השם 'תיירים פלוס', יוצאת החברה בקמפיין פרסום שמטרתו להגביר את החשיפה והמודעות למחלקה החדשה בקרב נוסעי אל על. את המהלך נבחר להוביל השחקן שלמה בראבא כמי שמסמל את דמות הישראלי היפה המזוהה עם מדינת ישראל, ובעל רפרטואר עשיר ומכובד לאורך חיי המדינה בדומה לאל על. ממחקרים שביצענו עולה כי שיעורי האהדה לשלמה בראבא עצומים ושיעורי המודעות למועמדותו לאוסקר בקרב הקהל הישראלי עומדים על כ 70%.
שלמה בראבא ילווה את אל על בתקופה הקרובה במהלכי שיווק נוספים."

תאריך:  26/06/2012   |   עודכן:  26/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי שוימר
לירז מנדל
אינטר לאב
קומפיוג'ן תשתמש בטכנולוגיות גילוי חישוביות וקרן הון הסיכון של מרק סרונו תספק את המימון הראשוני    עה ג'נומיקס היא החברה הראשונה שממומנת במסגרת תוכנית חממת הביומד הישראלית של מרק סרונו
אריאל איתן
אירועים שיתקיימו במהלך חודשים יולי ואוגוסט    מופעי שירה בציבור עם מיטב האומנים    הרקדות לקהל הרחב    תצוגה של תערוכת מוזה    חווית בילוי וקניות למרגלות חומות העיר העתיקה    הכניסה חופשית!
זרביב גל
למעלה מ-300 איש בהם אישי ציבור, בכירים ברשות התעופה האזרחית, "אל על" ובתעשיה, אמנים, ציירים ורבים אחרים ביקרו ביום שישי האחרון בפתיחת תערוכתו של טייס הקרב יצחק ניר: "תמונות בנתיב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il