רשת "אינטימה" מתרחבת: תפתח 6 חנויות חדשות בשנת 2004
בהשקעה של 3 מיליון ₪.
רשת "אינטימה", מקבוצת "גולף" מרחיבה את פעילותה הקמעונאית ותפתח 6 חנויות חדשות, בהשקעה של 3 מיליון ₪, במהלך שנת 2004.
בכך, תמנה רשת "אינטימה" עד סוף שנת 2004 כ-40 חנויות ברחבי הארץ. תקציב הפרסום של הרשת יעמוד על כ- חצי מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום גליקמן - נטלר - סמסונוב, שיושקע בעיקר בהפקות אופנה בעיתונות ארצית ומגזינים, וכן בקטלוגים ובפעילות קד"מ.
רשת "אינטימה", שהיא הרשת המובילה בישראל בתחום ה- langery, מתמקדת בקולקציות אופנתיות בתחום ההלבשה התחתונה, לבוש לבית, ללילה ובגדי ספורט.
קהל היעד של "אינטימה" הינו נשים בגילאי 25-45, הצורכות ביגוד אופנתי ואיכותי.
קולקציית החורף 2003/4 מתמקדת במראות נוסטלגיים ורומנטיים, עם תחרות מלמלות, פריטים חושניים מסאטן, ומחוכים סקסיים לצד פריטים פרחוניים וצבעוניים במראה שנות ה- 70.
נמשך תהליך של פיתוח בדים איכותיים המקנים מגע נעים ותכונות היוצרות התאמה מלאה לגוף האישה.
רשת "אינטימה" מציגה השנה לראשונה קולקציית הלבשה תחתונה לגברים, תחת השם "אינטימן". בנוסף, החליטה "גולף" למתוח את מותגי "אינטימה" ו"אינטימן" לכלל חנויות הרשת וליצור מותג בית משותף לכל הקבוצה.
עד כה, שיווקה כל אחת מהרשתות של "גולף" הלבשה תחתונה במותג פרטי שלה ההחלטה לחזק את מותג "אינטימה" בכלל הרשתות נובעת מ"הערך המוסף" של המותג בתחום ההלבשה התחתונה.
קבוצת גולף בבעלות כלל תעשיות מונה את רשתות האופנה: גולף & קו, גולף סטריט, ספרינט, אינטימה ופולגת.