X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סימנטק
▪  ▪  ▪

סימנטק משיקה את גרסת 2004 לתוכנת התחזוקה
Norton SystemWorks.
התוכנה כוללת לראשונה כלי ניהול סיסמאות חדש למחשוב קל ובטוח יותר.
חברת אבטחת המידע סימנטק הכריזה על Norton SystemWorks 2004 - חבילת תוכנה מקיפה להגנה, תחזוקה ושיפור ביצועי המחשב האישי. הגרסה החדשה כוללת לראשונה כלי ניהול סיסמאות חדש למחשוב קל ובטוח יותר ואת הגרסאות החדשות של תוכנת האנטי וירוס, תוכנת האיתור ומניעת תקלות ותוכנת הסרת הקבצים המיותרים במחשב.
חבילת התוכנה Norton SystemWorks 2004 פותרת את בעיות האבטחה של המחשב האישי, שומרת מפני נפילות מערכת, משפרת את ביצועי המחשב ושומרת על עדכון היישומים. בגרסתה הנוכחית מציעה סימנטק כלי ניהול סיסמאות חדש - Norton Password Manager. כלי זה מאפשר לנהל בצורה מאובטחת ויעילה מספר גדול של סיסמאות גישה לאינטרנט וסיסמאות ליישומי חלונות, תוך הגנה על סיסמאות אלה מנפילה לידי ידיים זדוניות.
"הגנה באמצעות סיסמאות הפך לאחרונה לאמצעי נפוץ באבטחת מחשבי PC", אומר אריה דנון, מנכ"ל סימנטק ישראל. "עם סוג תפוצה שכזה, קיים אתגר במציאת האיזון המתאים בין אבטחה ופרודוקטיביות. סיסמאות מסובכות וקשות לניחוש עוזרות להגן על נתונים מפני עיניים זדוניות, אך גם קשות לזכירה, ועל כן הן יכולות לפגוע בפרודוקטיביות המשתמשים.Norton SystemWorks 2004 לוקחת על עצמה את משימת זכירת הסיסמאות, ומאחסנת אותן באופן מאובטח בדיסק הקשיח של המשתמש".
Norton SystemWorks 2004 כוללת גם את הגרסה החדשה ביותר של נורטון אנטי וירוס - תוכנת האנטי וירוס האמינה והפופולרית ביותר בעולם ובישראל. תוכנת נורטון אנטי וירוס מספקת הגנה אוטומטית אמינה מפני וירוסים ובגרסת 2004 החדשה כוללת גם הגנה נוספת מפני איומים מתפתחים שאינם וירוסים, כמו כלי Spyware, Adware ותוכניות הקלטת מקשים, היכולים לאיים על אבטחת המערכת, לרגל אחרי נתונים פרטיים של משתמשים, או לעקוב אחרי ההתנהגות המקוונת שלהם.
התוכנה גם כוללת את גרסאות 2004 החדשות של Norton Utilities למניעת תקלות ופתרון בעיות ושל Norton CleanSweep להסרת תוכנות וקבצים מיותרים ומצטברים.Norton SystemWorks 2004 גם כוללת את התוכנות Norton GoBack Personal Edition לשחזור מהיר של מידע שניזוק או אבד; את Norton Web Tools המספקת מנגנון פשוט לשמירה על קשרי חיוג אל האינטרנט; ואת One Button Checkup לבדיקת בעיות במחשב על פי התאמה אישית מצד המשתמש.
2004 Norton SystemWorks משווקת בחנויות וברשתות המחשבים.
מחירה המומלץ לצרכן הנו 339 ש"ח, כולל מע"מ.
סימנטק הנה חברת תוכנת אבטחת המידע הגדולה בעולם. החברה מספקת מגוון פתרונות אבטחה לשוק הארגוני והפרטי ומתמחה בהגנה מפני וירוסים, בטכנולוגיות פיירוול ו- VPN, בסינון תכני אינטרנט ודואר אלקטרוני, בהערכות הפגיעות של רשתות מחשב (Vulnerability Management), במניעת פרצות (Intrusion Detection), ובטכנולוגיות ושירותי אבטחה לארגונים. החברה מייצרת ומשווקת את נורטון אנטי וירוס, את תוכנת האבטחה הפופולרית נגד סכנות האינטרנט Norton Internet Security, את תוכנת התחזוקה Norton SystemWorks, תוכנת העבודה מרחוק PC Anywhere, תוכנת הפקס WinFax ועוד.

תאריך:  07/10/2003   |   עודכן:  07/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il