X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עמינח
▪  ▪  ▪

פיתוח מהפכני בתחום המזרנים
רוני שוורץ מנכ"ל חב' "עמינח": "חב' "עמינח" מציגה לראשונה בתערוכת ריהוטים פיתוח מהפכני של מערכת שינה המבוססת על טכנולוגיית בלאנס אקטיבית להתאמת דרגת הקושי והתמיכה של המזרן לכל נקודות הגוף בהתאמה אישית- ההכוונה מבוצעת באמצעות שלט דיגיטאלי אישי".
טכנולוגיית הבאלאנס האקטיבית מבוססת על משטח מזרון ובו 150 כריות אויר ייחודיות המאפשרות באמצעות השלט הדיגיטאלי שליטה נפרדת על דרגת הקושי בהתאמת המזרן לאזורים שונים בגוף.
מר רוני שוורץ : "חב' "עמינח" השקיעה בפיתוח מערכת השינה קינג קויל פרסונל קומפורט כ 200,000 דולר".
מחיר לצרכן של מזרני קינג קויל פרסונל קומפורט החל מ 11,000 שקלים.
במסגרת תערוכת "ריהוטים" תציג לראשונה בנוסף חב' "עמינח" פיתוח ייחודי בתחום ספות לנוער -ספפה HEAT עם חימום- ספפה עם מערכת חימום המעניקה לילד שינה חמימה נעימה וטובה
חב' "עמינח" מציגה לראשונה בתערוכת ריהוטים פיתוח מהפכני של מערכת שינה המבוססת על טכנולוגיית בלאנס אקטיבית להתאמת דרגת הקושי והתמיכה של המזרן לכל נקודות הגוף בהתאמה אישית- ההכוונה מבוצעת באמצעות שלט דיגיטאלי אישי- מזרן קינג קויל פרסונל קומפורט.
טכנולוגיית הבאלאנס האקטיבית מבוססת על משטח מזרון ובו 150 כריות אויר ייחודיות המאפשרות באמצעות שלט הדיגיטאלי שליטה נפרדת על דרגת הקושי בהתאמת המזרן לאזורים שונים בגוף. באמצעות השלט ניתן לבחור את דרגת הקושי ובלחיצת כפתור קלה להתאימה לתווי הגוף המשתנים לאורך השנים ללא תלות בבן הזוג. גם אם נתפס הגב , או משקל הגוף משתנה , מזרן קינג קויל פרסונל קומפורט ישנה את דרגת הקושי בהתאמה אישית לכל אחד בכל מצב.
מר רוני שוורץ ,מנכ"ל חב' חב' "עמינח" מציין, שהחברה השקיעה בפיתוח מזרן השינה קינג קויל פרסונל קומפורט כ 200,000 דולר.
מזרן זה בעל מגוון פונקציות לנוחיות והתאמה מוחלטת:
1.מספר שינה הוא מספר ייחודי המייצג את דרגת הקושי המתאימה לך ביותר כך שאתה נהנה מתמיכה מושלמת המותאמת לגוף עם השנים. השלט האישי המתקדם מאפשר לכל אחד מבני הזוג להתאים את דרגת הקושי האישית שלו בכל רגע נתון ובלחיצת כפתור קלה, כך ניתן לבחור את מספר השינה האופטימלי המתאים ביותר מבין עשרות דרגות קושי .
מספר השינה מייצג את דרגת הקושי ברגע נתון וניתן לשמור אותו בזיכרון השלט כך שבכל פעם ניתן לחזור לאותו המצב.
מספר שינה אישי מעניק שינה עמוקה בריאה , רציפה ונוחה מתמיד תוך התאמה לתווי הגוף המשתנים עם השנים.
2.מערכת BALANCE האקטיבית לתמיכה ולפיזור לחצים מאוזן , בנויה מעשרות כריות אויר ייחודיות המחוברות אחת לשנייה ברצף. חיבור הכריות מאפשר מעבר אויר בינהן כך שמתקבלת תמיכה מדויקת לכל נקודה בגוף עד לקבלת פיזור לחצים מאוזן ונוחות מושלמת.
המערכת מעניקה התאמה אפקטיבית מושלמת לקווי מתאר הגוף , ומאפשרת את כיוונון דרגת הקושי עד לקבלת תמיכה מאוזנת לכל נקודה בגוף.לכל אחד מבני הזוג מערכת כיוונון אישית נפרדת המופעלת באמצעות שלט נוח וידידותי כאשר בו זמנית נשמר היתרון של מזרן זוגי אחד מושלם.
3.מערכת TRI BALANCE - מערכת תמיכה אקטיבית לשלושה אזורים שונים - בנויה מעשרות כריות אויר ייחודיות המחולקות לשלושה אזורים: אזור הראש , אזור הרגליים , אזור הגב לתמיכה ממוקדת.
4.פיזור לחצים - משקל גופנו אינו מתחלק באופן אחיד על גבי המזרן. אזורים שונים בגוף (האגן והכתפיים) גורמים להיווצרות נקודות עומס על המזרן הפוגמות בנוחות ורציפות השינה. קינג קויל פרסונל קומפורט מנטרל את נקודות העומס אלו באמצעות מערכת באלאנס . אזורי עומס בגוף גורמים למעבר אויר ביון כריות מערכת הבאלאנס. מאזור לחץ גבוה עד אזור לחץ נמוך לפיזור אופטימלי של הלחצים גם בשכיבה על הצד.
חב' "עמינח" תציג בנוסף למזרן קינג קויל פרסונל קומפורט פיתוח ייחודי בתחום ספות הנוער במסגרת תערוכת "ריהוטים"- ספפה HEAT עם חימום- ספפה עם מערכת חימום המעניקה לילד שינה חמימה נעימה וטובה. הספפה חוסכת את הצורך בסדין חשמלי לימי החורף הקרים ומציעה פיתרון אולטימטיבי.
מר רוני שוורץ, מנכ"ל חב' "עמינח", מציין שהספפה עם מערכת HEAT מעניקה חום עדין ונעים , ללא מגע ישיר עם הגוף . החימום נמצא לכל אורך המיטה ומתפזר באופן אחיד.
המערכת מופעלת באמצעות שלט חשמלי דיגיטאלי הניתן לכיוונן בקלות. גם אם הילד נרדם ניתן להיות רגועים המערכת מופסקת באופן אוטומטי לאחר שעה וחצי מתום הפעולה האחרונה.

תאריך:  07/10/2003   |   עודכן:  07/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il