משרד התיירות יצא בקמפיין לשיווק העיר אילת בהולנד ובבלגיה לקראת פתיחת עונת החורף (2001-2002). אסטרטגיית הקמפיין מדגישה את מזג האוויר הנוח השורר באילת במהלך חודשי החורף, לעומת מזג האוויר החורפי באירופה.
מנהלת לישכת משרד התיירות, ענת קדן, ציינה כי הקמפיין פונה לציבור הרחב ויתפרסם בעיתונות ועל לוחות מודעות. בבלגיה יופיע הקמפיין גם על גבי אוטובוסים הנוסעים בערים המרכזיות. במקביל, ישודרו בהולנד ובבלגיה גם תשדירים ברדיו הארצי.
משרד התיירות ניהל במהלך הקיץ קמפיין דיוור אינטראקטיבי בין סוכני הנסיעות. הקמפיין נועד לחזק בעיני הסוכנים את יתרונותיה של אילת, כאתר נופש חורפי. את הקמפיין ילווה מסע יחסי ציבור.
בחודשים הקרובים יגיעו אל אילת צוותי טלוויזיה מהולנד ובלגיה שילוו סלבריטאים ועיתונאים שיבקרו בעיר.
בעונת החורף 2000-2001 הגיעו לאילת כ-19,000 מבקרים מארצות הולנד ובלגיה.