X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פדריקו גומז, סולן להקת פאנק אנרכיסטית, קורא להשמיד את הציביליזציה היהודית, לחסל את אהוד ברק, לרצוח את כל החיילים המשרתים במחסומים ומביע הזדהות עם הטרור הפלשתיני.
▪  ▪  ▪

ערוץ 2 שידר בחודש שעבר (ספטמבר 2008) סרטון וידאו קצר שתיעד את מופע התרמה עבור פעילות האנרכיסטים בישראל. בקטע הוידיאו, שצולם ע"י נציגי תנועת "גדר לחיים", אומר זמר הלהקה פדריקו גומז את הדברים הבאים: "משהו שהלחנתי אם אתם רוצים לדמיין מה זה שלום אמת תחשבו על הראש של אהוד ברק תקוע על בזנ"ט, זבל של שלום הדבר היחידי אני חושב שטוב בחומה שמתישהו נוכל להעמיד את כל ה... לא יודע כל האנשים במפלגת העבודה והליכוד כל הבני ---שמאיישים מחסומים כל אחד נוכל להעמיד בשורה ופשוט לירות בהם אחד אחד". הקהל הריע למשמע הדברים.
השירים של להקות הפאנק השונות (בהן "נכי נאצה" ו"דיר יאסין") המזוהות עם האנרכיסטים ובהן היה חבר פדריקו גומז נשאו מסר של אלימות ושל שנאה ליהדות ולמדינת ישראל. וכך מסביר פדריקו גומז את תפיסת עולמו: "שנים אני חי עם הלעג הנסתר על רגשות הצדקנות של אומה חולה, על החמלה הבזויה של מדינה מטונפת והרפלקס הרצחני של עם סגולה. שנים שאני חי בחופש, בחומות של גדר תיל ממתכות סוג ב' והיי-טק, אבל עדיין חופשי. מוות לציביליזציה היהודית".
באחד השירים שניגנו להקות הפאנק המזוהות עם האנרכיסטים באה לידי ביטוי השנאה העזה למתנחלים בחברון עד כדי שאיפה לראותם נרצחים. שם השיר: 1929 ומילותיו להלן: "זאת אהבה פנטית, שלי ולא שלהם, לראות אותם הופכים, לחבילות סבון... פה צריך יד חזקה, מעילי דובון מוצתים, ריח זקנים שרופים, עד הטקס הממלכתי, העשן יתפזר".
בשיר אחר "נגן משהו עצוב" נכתבו בין היתר השורות הבאות: "אתה נושא את הנשק, שבעזרתו תושמד, נגן משהו עצוב, תקל על המצב, לפני שאני יורה בך".
בשיר "סולחה עם החמאס" מבטאת להקת נכי נאצה אהדה גלויה לטרור הפלשתיני הרצחני. להלן מילות השיר ("לא נגענו"):
"מתי יפוצצו קניון? מתי יפוצצו את הבורסה בתל אביב? מתי יפוצצו את השרתון, הבימה, תחנות הטלוויזיה והכבלים? "מתי ישחטו בסכין את התושבים של הוילות בקיסריה ובסביון?, מתי אני אראה נהרות דם של עסקני הנדל”ן משקים את האדמה במקום להפוך אותה לנכס וניירות? אין מספיק טרור! עכשיו הזמן שקנאות כלכלית תיחשב למכה לאומית. מכללות למנהל עסקיםמשעבדות אותנו יותר ממסגדים, אין כניעה לטרור פיננסי, חבל על הזמן, אין טעם לנואנסים. עז-א-דין אל קסאם צדיקים לעומת מנהלי הבנקים. אין מספיק טרור!"

תאריך:  28/10/2008   |   עודכן:  28/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרצל חקק
כמה מילים על ספרו האחרון של אהרון ירושלמי, ספר עיזבון - "רטיניטיס פיגמנטוזה", הוצאת טרקלין, 142 עמודים, 2008
יואב עציון
המתנחלים לא הצליחו ואולי לא רצו להפוך את האוליגרכים לאוליגרכים שלהם. יתרה מכך, הם בנו מערכת חברתית המציעה אוליגרכיה חלופית (שאינה מבוססת על ממון) וכמו שידוע לכל מי שקרא את ספרו האלמותי של ג'ורג' אורוול 1984, הדבר המסוכן ביותר עבור אוליגרכיה הינה אוליגרכיה חלופית
שמואל גוטפריד
המיתון בעולם יפגע ללא ספק במשק ובכלכלה בארץ    עוצמת הפגיעה בשעורי הצמיחה, ביצוא, בגידול במספר המובטלים והעניים אינה ברורה עדיין אך ללא ספק תהיה
קובי לירז
זכרו היטב את מה שידוע לכם על העולם ואת העמדות שלכם כפי שהם היום. בקרוב יהיו מי שיהנדסו לכם את המחשבות
ד"ר דויד שוורץ
האם גם ציפי לבני השתכרה מהאפשרות לשבת בראש שולחן הממשלה ופעלה כמו נח? האם תיבת נח תיעצר עד שהדור החוטא יחזור בתשובה ויתקן דרכיו? האם יש קשר בין נח שהוגדר כ"צדיק בדורותיו" לבין ציפי לבני המנסה להיות צדיקה בדורותיה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il