חברת השיווק הישיר ENOVA זכתה במכרז של חברת שידורי הלווין yes.
חברת השיווק הישיר ENOVA זכתה במכרז למתן שירותי שיווק ישיר לחברת שידורי הלווין yes. מלבד ENOVA השתתפו במכרז גם חברת דאטה פרו דיירקט, פוגל לוין 2 ו-MRM מקבוצת מקאן-אריקסון, שניהלה את התקציב עד כה.
במכרז שמה חברתyes דגש על בחינת יכולות קריאטיביות, על הבנת ערכי המותג ועל ניסיון מקצועי רלוונטי בתחום השיווק הישיר. כל המשתתפים במכרז הציגו רמה קריאטיבית גבוהה, ו ENOVA נמצאה המתאימה ביותר ל- yes מבחינת צרכיה ותפיסתה.
ENOVA תבצע את העבודה הקריאטיבית לפעילויות השיווק הישיר, כשזה תופס חלק הולך וגדל בתמהיל הפרסום והשיווק.
על לקוחות ENOVA נמנות יורוקום, אחוזת פולג, לי קופר, ניאופרם ועוד.
ירון אלדר מנכ"ל ENOVA מסר: "אני מעריך מאד את העבודה עם חברת שידורי הלוויין YES ועם המותג עצמו. זהו מותג בעל חוקים וערכים ברורים מאד, וכל עבודה שלנו חייבת לתמוך את המותג באופן מושלם. אני בטוח כי הצוות המקצועי שלנו יתרום תרומה משמעותית למאמצי השיווק של YES וכי הלקוח הסופי ייהנה מתקשורת שיווקית ידידותית, נעימה, וקלה להבנה ללא כל מאמץ מצידו.